kan udgive fra én men ikke fra en anden co~
Fra : Erik

Dato : 17-09-05 17:33

Jeg har oprettet et webhotel med domæne hos web10.dk. Når jeg prøver at
udgive hjemmesiden med Frontpage fra min stationære computer (Win XP pro)
får jeg fejlmeldinger som:
"Der findes ikke et websted på denne placering. Skal der oprettes et websted
på denne placering?"
Hvis jeg sige ja til at oprette, kan dette ikke gennemføres.

Jeg har nu prøvet at udgive fra en bærbar computer med Win 2000 (tilsluttet
samme netværk som min stationære pc. Her lykkes udgivelsen.
Jeg har prøvet at slå Firewall fra i Win XP, tilsyneladende uden forskel.
Hvad kan være årsag til at jeg kan udgive fra en pc (Win 2000) men ikke fra
en anden (Win XP).

Jeg har udgivet andre hjemmesider fra XP-computeren til andre domæner uden
problemer.

På forhånd tak for alle forslag
Erik