MS Windows
briani 27239
Sp2
Fra : LL

Dato : 17-09-05 15:14

Hej er der nogen herinde der ved hvor jeg kan finde Service pack 2 til
Windows xp dansk til download?
Jeg har forsøgt på www.microsoft.dk men der er overførselshastigheden
uhyggelig lav...

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 17-09-05 15:20

http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

> Den har indtil videre sparet mig for at få 1118 spam-mails.
> Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.dk

Jeg beskyttes ikke af den gratis SPAMfighter
for jeg ønsker ikke at *Spamme* i NG'erne.

--
Lars Fragstrup

Fra : LL

Dato : 17-09-05 15:26

1000 tak for det...

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-09-05 15:27

Lars Fragstrup skrev:

>Jeg beskyttes ikke af den gratis SPAMfighter
>for jeg ønsker ikke at Spamme i NG'erne.

Jeg kan bedre lide min egen måde at gøre opmærksom på det samme

--
Jeg beskyttes ikke af den gratis SPAMfighter, ved at jeg ikke bruger det
er jeg indtil videre sluppet for at udsende 23599 spam-mails til fordel

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-05 19:35

> [...]
> for SPAMfighter, betalende brugere udsender ikke spam for SPAMfighter,
> og det gør folk som ikke bruger det program heller ikke.

Ja det er godt nok vildt som de kan splatte over det hele. Trælst ;-P

/Finn

Fra : Nicolai

Dato : 17-09-05 19:51

> http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Toede ikke Cisco's VPN client fra til fri download?

Fra : Nicolai

Dato : 17-09-05 19:52

> http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Toede ikke Cisco's VPN client var til fri download?

Fra : Fjollefrans

Dato : 18-09-05 05:26

> Toede ikke Cisco's VPN client var til fri download?

Cisco kan vel være ligeglade, man kan jo ikke bruge den til meget uden et
stykke Cisco hardware at køre op mod.
Deruover hader jeg dem for at de smækker en splash-screen op for at man skal
på en vpn.

Fra : Nicolai

Dato : 18-09-05 09:26

> [...]
> stykke Cisco hardware at køre op mod.
> Deruover hader jeg dem for at de smækker en splash-screen op for at man

Jeg spurgte ikke til hvad Cisco "kan være", men til hvilke retninglinjer /
rettigheder de har på clienten. Mener IKKE den må være til fri download, men
kan jo tage fejl.

Fra : N_B_DK

Dato : 17-09-05 19:29

LL wrote:
> Hej er der nogen herinde der ved hvor jeg kan finde Service pack 2 til
> Windows xp dansk til download?
> Jeg har forsøgt på www.microsoft.dk men der er overførselshastigheden
> uhyggelig lav...

Har lige hentet den for at teste noget hastighed, lå kanstant på ca 215Kb
pr. sek, det synes jeg er rimelig hurtigt ;)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Lise

Dato : 17-09-05 21:52

> Har lige hentet den for at teste noget hastighed, lå kanstant på ca 215Kb
> pr. sek, det synes jeg er rimelig hurtigt ;)
>
> --
Ja. Det lyder som 2 Mbit/s (give and take)

Fra : N_B_DK

Dato : 19-09-05 11:52

Lise wrote:
> Ja. Det lyder som 2 Mbit/s (give and take)

Korrekt ;)

--
MVH.
N_B_DK

Fra : LL

Dato : 18-09-05 10:48

> Har lige hentet den for at teste noget hastighed, lå kanstant på ca
215Kb
> pr. sek, det synes jeg er rimelig hurtigt ;)

min lå på 6 KB/s og jeg har en 2MB/s linie, da jeg hentede den fra
http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/ æå
den på ca. 245 KB/s så det var lige en forskel på ca. 12 timer der skilte
de
to...

Lenn

Fra : Ricko.

Dato : 18-09-05 12:38

"LL" <lenn@XXXwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> den på ca. 245 KB/s så det var lige en forskel på ca. 12 timer der skilte

Så hent den her .
http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 18-09-05 12:48

Ricko. skrev:

> Så hent den her .
> http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Er du ikke bare lidt fatsvag :(

--
Lars Fragstrup

Fra : LL

Dato : 18-09-05 14:28

> Er du ikke bare lidt fatsvag :(

Det vil jeg nu også mene - det har vist noget at gøre med at ikke alle
læser
hele indlæget igennem før de svarer...

LL

Fra : Ricko.

Dato : 18-09-05 15:10

> Det vil jeg nu også mene - det har vist noget at gøre med at ikke alle
> læser
> hele indlæget igennem før de svarer...
>
> LL
Aner ikke hvad du mener ??

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 18-09-05 15:13

Ricko. skrev:

> Aner ikke hvad du mener ??

Så skal vi skære det ud i pap for dig:

Det link du henviste til, var nøjagtig der hvor LL
fortalte han havde hentet SP2.

Citat:
Citat slut.

--
Lars Fragstrup

Fra : Ricko.

Dato : 18-09-05 15:18

"Lars Fragstrup" <not@dk.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> den på ca. 245 KB/s så det var lige en forskel på ca. 12 timer der skilte
øv