Nokia 3220 og computer
Fra : Karsten Nielsen

Dato : 17-09-05 12:56

Hejsa

Håber at i kan hjælpe.
Jeg har via usb forbundet min nokia 3220 til computeren. Men jeg får
denne melding.: Guiden har fundet ny hardware... USB-Serial Controller
Når jeg så klikker på at den skal installerer, ja så finder den ikke
noget. og hvilke filer der skal bruges til installationen ved jeg ikke
hvor ligge henne.. suk.
Mit system er. Windows xp proff. Sp2

Med venlig hilsen
Karsten Nielsen

Fra : Erling Simonsen

Dato : 17-09-05 13:54

Karsten Nielsen wrote:
> [...]
> Når jeg så klikker på at den skal installerer, ja så finder den ikke
> noget. og hvilke filer der skal bruges til installationen ved jeg ikke

Hej.
Du skal have fat i DKU-5 driveren til dit kabel.
Du finder den her:
http://www.nokia.com/nokia/0,,5447,00.html

Når du har hentet den, kører du bare programmet.
Når du har gjort det, skulle xp gerne finde softwaren automatisk.
/Erling

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 17-09-05 14:14

On Sat, 17 Sep 2005 14:54:29 +0200, Erling Simonsen
<erling.nos@gmail.com> wrote:

> [...]
>
>Når du har hentet den, kører du bare programmet.
>Når du har gjort det, skulle xp gerne finde softwaren automatisk.

Ja det er også gjort, men det eneste som overhovedet sker når jeg
tilslutter telefonen er at den bare begynder at oplade så en eller
anden kontakt er der jo. men telefonen bliver bare ikke fundet

Karsten

Fra : Erling Simonsen

Dato : 17-09-05 14:24

Karsten Nielsen wrote:

> [...]
> tilslutter telefonen er at den bare begynder at oplade så en eller
> anden kontakt er der jo. men telefonen bliver bare ikke fundet

Det fatter jeg ikke. Har selv en Nokia 3220 og der sidder selve
ladestikket til venstre for selve dku-5 stikket.
Min tlf. lader ikke når dku-kablet sættes i.
Er du sikker på det er sat rigtig i.
Når kablet sættes i min tlf. meddeler den, at Dataekstraudstyr er
tilsluttet.
Jeg går ud fra af du også har hentet Nokias PC-suite til telefonen.
/Erling

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 17-09-05 14:32

On Sat, 17 Sep 2005 15:23:30 +0200, Erling Simonsen
<erling.nos@gmail.com> wrote:

> [...]
>tilsluttet.
>Jeg går ud fra af du også har hentet Nokias PC-suite til telefonen.

Ja det har jeg gjor så det er den nyeste PC-Suite jeg har. Hos mig
meddeler den også at Dataekstraudstyr er tilsluttet. og derefter går
den bare igang med at oplade. Hmm.
mærkeligt syntes jeg også at det er.

Karsten

Fra : Conni

Dato : 18-09-05 08:45

<erling.nos@gmail.com> wrote:

> [...]

Ja det har jeg gjor så det er den nyeste PC-Suite jeg har. Hos mig
meddeler den også at Dataekstraudstyr er tilsluttet. og derefter går

Er det en original Nokia kabel du har købt ??? ellers kan du nemlig ikke
bruge Nokias drivere .

hilsen Conni

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 18-09-05 09:16

>Er det en original Nokia kabel du har købt ??? ellers kan du nemlig ikke
>bruge Nokias drivere .
>
>hilsen Conni

Ja det sagde de i butikken hvor jeg købte det

Karsten