Målekasse til registrering af trafik på ve~
Fra : Ole Poulsen

Dato : 16-09-05 19:06

Hej,

Hvad hedder de målekasser, som kommunen til tider sætter op for at måle
trafikken på en vej? Der går et sæt ledninger tværs over vejen, som
registrerer bilerne.

Findes der noget teknisk information om dem? (Navn, hvordan de virker, etc.)

Med venlig hilsen
Ole

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 01-10-05 07:53

"Ole Poulsen" <ole@invalid.invalid> enriched usenet with:

> [...]
> som registrerer bilerne.
>
> Findes der noget teknisk information om dem? (Navn, hvordan de virker,

Jeg kom forbi sådan en målekasse i går. Her i Århus bruges et mærke, der
hedder Golden River.

De har en hjemmeside på http://www.goldenriver.com

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Now playing: The Contours - What Becomes Of The Broken Hearted