begrænse trafik på port
Fra : Jesper Pedersen

Dato : 16-09-05 17:38

Jeg bruger et prog som tager hele båndbreden, og der er ingen mulighed for
at sætte det ned i hastighed, findes der et prog. som kan begrænse
hastigheden på en bestemt port/prog.

Mvh Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-05 18:27

"Jesper Pedersen" <duval@fjerntele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg bruger et prog som tager hele båndbreden, og der er ingen mulighed
for
> at sætte det ned i hastighed, findes der et prog. som kan begrænse
> hastigheden på en bestemt port/prog.

netlimiter

Med dette herlige prog kan du afsætte mængden af båndbredde til hvert
enkelt
program

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 16-09-05 21:23

> for
>

> netlimiter
>
> Med dette herlige prog kan du afsætte mængden af båndbredde til hvert
> enkelt
> program

Det er da aller tiders lille prog, mange tak

Mvh Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 17-09-05 10:10

> Det er da aller tiders lille prog, mange tak

Det har du nemlig ret i!

NP!