Vækkeur på en Siemens S65 ?
Fra : Dopedog

Dato : 16-09-05 17:00

Hejsa.

Har netop købt en Siemens S65 idag. Fed telefon :) Men anyway, vækkeuret kan
jeg ikke rigtig få til at virke ! Nogen der ved hvordan det fungerer ? Når
jeg går ind i vækkeur og vælger "TIL" (og derefter tidspunkt) og derefter
"FRA" (og også tidspunkt der) så står der at det hele er ok o.s.v., men den
"ringer" ikke, eller noget som helst, når tidspunktet kommer, og så hjælper
det jo ikke meget :-\

Nogen der ved hvad fejlen kan være ? Min kæreste har også en S65 og der
virker det heller ikke "på samme måde" så det er jo ikke telefonen der er
noget i vejen med.

-Ronnie

Fra : Dopedog

Dato : 16-09-05 18:44

[SNIP]

Er der egentlig nogen som ved hvor mange SMS'er man kan have gemt på
telefonen ? Kan umidlbart ikke finde noget om det på nettet ...

-Ronnie

Fra : FedeDorit

Dato : 16-09-05 18:11

"Dopedog" <ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der ved hvad fejlen kan være ? Min kæreste har også en S65 og der
> virker det heller ikke "på samme måde" så det er jo ikke telefonen der er

Hmm tror det er 2 forsk. ting du har gang i. Prøv at vælge TIL og et
tidspunkt for at teste om vække uret slår til
Når du Vælger FRA og et tidspunkt kan det være tidspunktet for automatisk
sluk af telefon.Prøv en test af dette osse.

Fra : Dopedog

Dato : 16-09-05 18:40

> [...]
> Når du Vælger FRA og et tidspunkt kan det være tidspunktet for automatisk
> sluk af telefon.Prøv en test af dette osse.

Jamen det har jeg skam prøvet ... Men hvis jeg f.eks. vælger kl. 17.48 til
"TIL" så ændrer "FRA" sig også til 17.48, og hvis jeg sætter "FRA" til
17.48, ja så ændrer "TIL" sig også til 17.48 :-\

Fra : FedeDorit

Dato : 16-09-05 20:24

> Jamen det har jeg skam prøvet ... Men hvis jeg f.eks. vælger kl. 17.48 til
> "TIL" så ændrer "FRA" sig også til 17.48, og hvis jeg sætter "FRA" til
> 17.48, ja så ændrer "TIL" sig også til 17.48 :-\

Hmm prøv at spørge i dette forum for Siemens telefoner (og nørder) :)
http://www.club-siemens.net/forum/index.php

Fra : Dopedog

Dato : 16-09-05 21:01

> Hmm prøv at spørge i dette forum for Siemens telefoner (og nørder) :)
> http://www.club-siemens.net/forum/index.php

Okay, jamen det vil jeg så prøve

Tak !

-Ronnie

Fra : Dennis Lange

Dato : 17-09-05 09:58

Dopedog wrote:
> [...]
> det hele er ok o.s.v., men den "ringer" ikke, eller noget som helst,
> når tidspunktet kommer, og så hjælper det jo ikke meget :-\

Nu har jeg kun en S55 selv, men måske det virker ens.
"Til" betyder at vækkeuret er sat til, "Fra" at det er slået fra.
Så når det sidste du gør er at vælge "Fra", har du altså slået vækkeuret
fra.
--
Mvh.
Dennis Lange

Fra : Dopedog

Dato : 17-09-05 13:02

> [...]
> "Til" betyder at vækkeuret er sat til, "Fra" at det er slået fra.
> Så når det sidste du gør er at vælge "Fra", har du altså slået vækkeuret

Ja det kunne jeg godt gætte mig til ;) Men som jeg skrev tidligere "Jamen

Fra : Dennis Lange

Dato : 18-09-05 12:16

Dopedog wrote:
> [...]
> 17.48 til "TIL" så ændrer "FRA" sig også til 17.48, og hvis jeg
> sætter "FRA" til 17.48, ja så ændrer "TIL" sig også til 17.48 :-\"

Jeg skal prøve at gøre det tydeligere. Du kan ikke vælge hvilket tidspunkt
vækkeuret skal slå fra. Der er kun ét tidspunkt du kan vælge.
Du kan vælge et tidspunkt, og så kan du vælge om vækkeuret er slået til
eller fra, ganske som et almindeligt vækkeur.
--
Mvh.
Dennis Lange

Fra : Dopedog

Dato : 18-09-05 13:18

> [...]
> Du kan vælge et tidspunkt, og så kan du vælge om vækkeuret er slået til
> eller fra, ganske som et almindeligt vækkeur.

Nå for fanden ... Det var da lidt mystisk men ja, virker da nu

TAK!

-Ronnie

Fra : Dennis Lange

Dato : 18-09-05 12:21

Dopedog wrote:
> [...]
> 17.48 til "TIL" så ændrer "FRA" sig også til 17.48, og hvis jeg
> sætter "FRA" til 17.48, ja så ændrer "TIL" sig også til 17.48 :-\"

Du kan se et punktvis vejledning på side 55 i manualen
http://communications.siemens.com/cds/frontdoor/0,2241,dk_da_0_27139_rArNrNrNrN_variation%253A-5_pageType%253Amanuals_imagePos%253A0,00.html#content
--
Mvh.
Dennis Lange