MS Windows
briani 27239
Windows ME
Fra : John Kjoller

Dato : 16-09-05 14:08

Der er noget med at man kan slette nogle filer, for at slippe for den
irriterende prompt i opstart af windows ME - hvor der bedes om brugernavn og
password selvom jeg ikke har oprettet nogen bruger eller password.

Hvilke filer der det nu man skal slette?

Kh
john

Fra : Hans Otto Nielsen

Dato : 16-09-05 14:48

John Kjoller skrev:
> [...]
> password selvom jeg ikke har oprettet nogen bruger eller password.
>
> Hvilke filer der det nu man skal slette?

Du skal ind i netværksopsætningen og vælge familie logon i stedet for
mikrosoft et eller andet.

jeg bruger det selv på min bærbare...

mvh
Hans Otto nielsen

Fra : Snuden

Dato : 17-09-05 14:01

On Fri, 16 Sep 2005 15:47:43 +0200, Hans Otto Nielsen
<oz2hns@hotmail.com> wrote:

>Du skal ind i netværksopsætningen og vælge familie logon i stedet for
>mikrosoft et eller andet.

Mulighed nr. 2 er at slette alle *.PWL filer i Windows-mappen (eller
Windows\System32 - jeg kan ikke huske hvilken af de to de ligger i).
Næste gang der bootes promptes der for brugernavn/password. Tryk blot
ENTER uden at taste noget ind - så bliver du ikke spurgt igen.
--
Snuden