Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotovest
Fra : Jan

Dato : 16-09-05 11:30

hejsa

kan nogen sige mig hvor man kan købe en god fotovest

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 16-09-05 11:40

Jan wrote:

> kan nogen sige mig hvor man kan købe en god fotovest

Gå i en lystfisker-butik og køb en fiskevest, den ka' det samme...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Peter Loumann

Dato : 16-09-05 17:24

Niels Riis Ebbesen skrev:

>Gå i en lystfisker-butik og køb en fiskevest, den ka' det samme...

Ja. Eller et army-lager.
http://huse-i-naestved.dk

Fra : /Peter

Dato : 16-09-05 20:19

> Gå i en lystfisker-butik og køb en fiskevest, den ka' det samme...

Ka' den?
Der står da ikke Canon EOS Professionel på sådan en.
Og så ligner man en lystfisker -LOL

Men jeg ville da også kunne nøjes med en fra A-Z eller Bilka for den
sags skyld.

/Peter

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 16-09-05 20:48

/Peter wrote:

> Ka' den?
> Der står da ikke Canon EOS Professionel på sådan en.
> Og så ligner man en lystfisker -LOL

Om jeg så fik tilbudt en klækkelig betaling for det, så ville jeg ikke
engang drømme om at iklæde mig en fotovest, hvorpå der står Canon.

Men en fiskevest, hvor der står House of Hardy på, kan godt gå an...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : /Peter

Dato : 17-09-05 07:35

> Om jeg så fik tilbudt en klækkelig betaling for det, så ville jeg ikke
> engang drømme om at iklæde mig en fotovest, hvorpå der står Canon.

Nej, da ikke hvis man er til Nikon eller andet.
Men for en amatør-foto-gear-fetish er det da alletiders
at alle kan se at han er Wannabe-Canon-Proff

> Men en fiskevest, hvor der står House of Hardy på, kan godt gå
> an...

Så kan filter og lenscaps, mm. også hænge udenpå ligesom kroge og blink
hænger
sådan rundt omkring - også på kasketten.

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 17-09-05 21:23

/Peter wrote:
> "Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse

> Nej, da ikke hvis man er til Nikon eller andet.
> Men for en amatør-foto-gear-fetish er det da alletiders
> at alle kan se at han er Wannabe-Canon-Proff

Det er da en smule latterligt! Er det ikke?

--Martin

Fra : Thomas Kjær

Dato : 16-09-05 11:45

On 2005-09-16, Jan <jdd@skivets.dk> wrote:
> hejsa
>
> kan nogen sige mig hvor man kan købe en god fotovest

Det kan man f.eks. hos Photografica i Skindergade, der bl.a. fører
Domke. Jeg kunne forestille mig at Goecker også fører denne slags ting,
men det er ikke noget jeg er sikker på de har hjemme i butikken.

Hvis det har interesse, har jeg en (XL) jeg skal af med. Den har aldrig
været brugt, da den er købt for lille.

Du kan se den her;

- <http://lnx.dk/photos/test/vest/>

Du kan evt. maile hvis det har interesse, da salg ikke har noget at gøre
i denne gruppe.

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Simon Nielsen

Dato : 16-09-05 23:51

"Thomas Kjær" <tk@daarligstil.dk> wrote in message

> [...]
>
> Du kan se den her;
>
> - <http://lnx.dk/photos/test/vest/>
>
> Du kan evt. maile hvis det har interesse, da salg ikke har noget at gøre

Øv der står Canon på den ellers havde jeg sendt dig en mail

Mvh
Simon

Fra : Thomas Kjær

Dato : 17-09-05 00:06

On 2005-09-16, Simon Nielsen <newz@siho.dk> wrote:

> "Thomas Kjær" <tk@daarligstil.dk> wrote in message

> Øv der står Canon på den ellers havde jeg sendt dig en mail

Ja, det er jeg ked af. Men det er desværre Canon jeg har valgt at gifte
mig med. :)

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Tommy Jensen

Dato : 16-09-05 14:49

On Fri, 16 Sep 2005 12:30:18 +0200, "Jan" <jdd@skivets.dk> wrote:

>hejsa
>
>kan nogen sige mig hvor man kan købe en god fotovest

Så billig at der ikke kommer told og moms selvom den kommer fra USA.

http://www.procameragear.com/potn/

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 29. marts. 2005 i email adresse.

Fra : JH

Dato : 16-09-05 19:16

>Så billig at der ikke kommer told og moms selvom den >kommer fra USA.

Hvor går grænsen for at der ikke kommer told og moms på?

JH

Fra : Jakob

Dato : 16-09-05 20:12

In article <432b0bd4$0$721$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
nospam@nospam.nospam says...

> Hvor går grænsen for at der ikke kommer told og moms på?

Jeg mener ikke at der er en grænse, men der har været noget med at gaver
til en værdi under et eller andet ret lavt beløb skulle ikke fortoldes.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Henrik Larsson

Dato : 16-09-05 20:33

> Jeg mener ikke at der er en grænse

Ikke korrekt. Ved købe uden for EU er den er 22 Euro for toldfritagelse samt
80kr for fritagelse af moms og i nogle tilfælde også punktafgift. Bemærk at
disse beløb gælder den samlede værdi inkl. forsendelse og andre gebyrer du
betaler til butikken.

Kild:
http://www.erhverv.toldskat.dk/SKAT.aspx?oID=300092&vID=200865&i=4#i300092

> men der har været noget med at gaver til en værdi under et eller andet ret
> lavt beløb skulle ikke fortoldes.

Ja, hvis gavens værdi er under 45 Euro. Men gaven skal selvfølgelig sendes
til modtageren uden at modtageren skal betale noget til afsenderen.

Der er mere info her:
http://www.erhverv.toldskat.dk/ToldSkat.aspx?oID=170640

Mvh Henrik

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 17-09-05 10:13

PI wrote:

> Kig her.
>
> ... en stribe links...

Tja... jeg synes, at amatørfotografer med fotovest virker komiske...

http://www.photo-gallery.dk/oversigt/fotgrafer_fotoudstyr/fotografi/_fotograf-15.html

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Thomas

Dato : 17-09-05 13:33

Niels Riis Ebbesen wrote:

> Tja... jeg synes, at amatørfotografer med fotovest virker komiske...
>
> http://www.photo-gallery.dk/oversigt/fotgrafer_fotoudstyr/fotografi/_fotograf-15.html

Så er der dømt presse-korps!

Thomas

Fra : Jan F.

Dato : 17-09-05 17:26

> Tja... jeg synes, at amatørfotografer med fotovest virker komiske...

Dem uden vest kan nu også se ret komiske ud:

http://www.photo-gallery.dk/oversigt/fotgrafer_fotoudstyr/fotografi/_fotograf-08.html

http://www.photo-gallery.dk/oversigt/fotgrafer_fotoudstyr/fotografi/_fotograf-24.html

Fra : ksk

Dato : 18-09-05 00:18

"Jan F." <itjfREMOVE_THIS@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> "Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse

> Dem uden vest kan nu også se ret komiske ud:

> [...]
lol ja sikker nolge kegler de 2
KsK

Fra : Bo Bjerre

Dato : 17-09-05 22:54

PI wrote:
> Kig her.

Ingen af omtalte beklædninger giver mulighed for at medbringe en
ORDENTLIG tele, et stativ og en primus,

-Intet slår en god rygsæk

Bo //

Fra : waal

Dato : 18-09-05 00:37

"Bo Bjerre" <post@fjernes-sidebanen.dk> skrev i en meddelelse

> Ingen af omtalte beklædninger giver mulighed for at medbringe en ORDENTLIG
> tele, et stativ og en primus,
>
> -Intet slår en god rygsæk

Især primussen er praktisk når man skal en tur til den indre by

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 18-09-05 12:13

"Jan" <jdd@skivets.dk> wrote:

>hejsa
>
>kan nogen sige mig hvor man kan købe en god fotovest

Hvad med denne jagtvest:
http://netto.dk/internet/nettodk/catalogue/catalogue.nsf/webActiveCataloguePages/1-2?OpenDocument&catid=1

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>