"U can do it"!!! Rob Schneider
Fra : Klaus G.

Dato : 15-09-05 22:34

Hej.

Jeg ser lige den nye "The Longest Yard", den hvor fangerne, skal spille
amerikansk fodbold mod fangevogterne... Og her ser man på et tidspunkt Rob
Schneider råbe "You can do IT"!!! Jeg har set ham gøre det i flere andre
film, kan self ikke huske hvilke. Så er det jeg spørger, hvorfor lige ham,
og hvorfor? Jaja, det er da sjovt, men hvorfor?:)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Lars Ehlers

Dato : 16-09-05 00:33

Den stammer vel fra "The Waterboy".

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang

Fra : Rune Jensen

Dato : 16-09-05 09:05

Klaus G. wrote:
> [...]
> film, kan self ikke huske hvilke. Så er det jeg spørger, hvorfor lige ham,
> og hvorfor? Jaja, det er da sjovt, men hvorfor?:)

Det er sådan en lille gimmick Adam Sandler har med hans film.
Han er med i næsten alle film med samme replik.
Så vidt jeg husker er han også med i
Waterboy (Den første han var med i)
Big Daddy
Little Nicky
50 first dates
Mr. Deeds

MVH
-Rune Jensen

Fra : Dopedog

Dato : 16-09-05 09:45

> Det er sådan en lille gimmick Adam Sandler har med hans film.
> Han er med i næsten alle film med samme replik.
> [...]

+ Sandler også er med i diverse Schneider film (bl.a. Deuce Bigalow -
European Gigolo) :)

Fra : Klaus G.

Dato : 17-09-05 21:26

> Det er sådan en lille gimmick Adam Sandler har med hans film.
> Han er med i næsten alle film med samme replik.
> [...]
Okay, tak for info. Et ret sjovt "stunt" synes jeg :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk