MS Windows
briani 27239
Længe om at lukke ned
Fra : Steen

Dato : 15-09-05 21:12

Nogle gange (de fleste) er min WinXP en krig om at lukke ned - andre gange
går det kvikt. Det er ret irriterende, at det skal tage så lang tid.

Jeg har ikke nogen idé om hvorfor.

Er der nogen, som kan give et tip?

/Steen

Fra : John

Dato : 15-09-05 21:51

"Steen" skrev i en meddelelse

> Nogle gange (de fleste) er min WinXP en krig om at lukke ned -
> Er der nogen, som kan give et tip?

To stk du kan forsøge:

http://www.tweakxp.com/article37006.aspx

http://www.tweakxp.com/article36978.aspx

Mvh John

Fra : Morten-Kristensen

Dato : 15-09-05 23:07

Prøv evt.
<
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=1b286e6d-8912-4e18-b570-42470e2f3582&displaylang=en

Det er en service fra MS, som hjælper med at lukke WinNT/2000/XP/2003 hurtigere ned.

-Morten

--
Morten Kristensen; mailto:fornavn.efternavn@tiscali.dk
Phone +45 3871 2114 - GSM +45 2682 4053

Fra : Steen

Dato : 16-09-05 06:01

"Morten-Kristensen" <fornavn.efternavn@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> >
> Det er en service fra MS, som hjælper med at lukke WinNT/2000/XP/2003

Tak, det ser ud til at have hjulpet - jeg skal lige prøve nogle gange først
for at være sikker.

/Steen