Olivers
Fra : Gitte J.L

Dato : 07-06-01 14:47

Fik lige at vide fra Olivers, at deres Feline+ Adult er udgået af
produktion, og at erstatningen hedder L-T Chicken (8 kg's poser)....
- Gitte

Fra : Katrine

Dato : 07-06-01 18:19

"Gitte J.L" skrev d. 07-06-01 14:47 dette indlæg :
> Fik lige at vide fra Olivers, at deres Feline+ Adult er udgået af
> produktion, og at erstatningen hedder L-T Chicken (8 kg's poser)....
> - Gitte

Jeg har i forbindelse med at jeg har bestilt en smagsprøve på deres
kattemad, spurgt om de også havde kattegrus. Jeg fik at vide at de også
har også kattegrus i sortimentet - ultra kompakt 10 for 129kr. inkl.
levering.

Er der nogen, som kender til det? Er det godt?

Jeg er meget fristet, da de leverer til døren. Det vil spare en del
slæben. :)

- Katrine og Blip

http://www.kandu.dk/

Fra : Katrine

Dato : 08-06-01 08:38

"Katrine" skrev d. 07-06-01 18:19 dette indlæg :

> [...]
>
> Er der nogen, som kender til det? Er det godt?
>
> Jeg er meget fristet, da de leverer til døren. Det vil spare en del

Jeg spurgte Olivers hvad slags kattesand de har og fik svaret at det er
af den meget fine type, der klumper ekstremt.

Er der nogen, som har prøvet det?

Hilsen Katrine og Blip

http://www.kandu.dk/