Hundefoder
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 15-09-05 11:05

Mojn !

Er der nogen af jer, der har erfaringer med "Skyttens Hundefoder" ?

Mvh.: Hans

Fra : John P [jopa]

Dato : 15-09-05 11:10

Hans Mikkelsen (slet MQ0EU) skriblede bla:
> Mojn !
>
> Er der nogen af jer, der har erfaringer med "Skyttens Hundefoder" ?

Kender det ikke desværre men rart at se at jeg ikke er den eneste sønderjyde
herinde.

Kan i øvrigt anbefale Henne Pet food

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Anita Andersen

Dato : 15-09-05 13:16

Hej vi sender foder ud fra henne pet food
www.torsted-hundepension.dk

Mvh
Anita

Fra : John P [jopa]

Dato : 15-09-05 13:24

Anita Andersen skriblede bla:
> Hej vi sender foder ud fra henne pet food
> www.torsted-hundepension.dk

Det gør Firmaet jo også selv

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-09-05 11:35

"Hans Mikkelsen (slet MQ0EU)" <bkfoto3@MQ0EUmail.dk> skrev i en meddelelse
> Mojn !
>
> Er der nogen af jer, der har erfaringer med "Skyttens Hundefoder" ?
>
> Mvh.: Hans

Ja det er udmærket

M.V.H.....Benny..

Fra : fam. Ager

Dato : 15-09-05 12:13

> [...]
> Mojn !
>
> Er der nogen af jer, der har erfaringer med "Skyttens Hundefoder" ?

efter de "anbefalinger" jeg har hørt om, er at der kommer meget ind, og
meget ud, kedelig pels, og kedelig fordøjelse.. men det er jo nok
forskelligt fra hund til hund. da jeg solgte det i min tid i dyreforretning,
var det blandt det dårlige foder. men jeg ved ikke om det her oppet sig.
mvh. marie

Fra : Jørgen

Dato : 15-09-05 17:28

Hans Mikkelsen (slet MQ0EU) skrev:
> Mojn !
>
> Er der nogen af jer, der har erfaringer med "Skyttens Hundefoder" ?
>
> Mvh.: Hans

jeg har brugt den gule itil min gamle new, hun blev godt 15 år

Jørgen O