Iex 6.0
Fra : Peter Martinsen

Dato : 15-09-05 09:51

Hej

Hvordan får jeg mine Favoritter i alfabetisk orden ?

Mvh Peter

Fra : anne

Dato : 15-09-05 12:24

"Peter Martinsen" <oz1pmx@mail.dkxx> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvordan får jeg mine Favoritter i alfabetisk orden ?
>
> Mvh Peter

Hej Peter

Måske er der en smartere måde, men du kan ialt fald gøre det ved at gå ind i
din browser, ind i foretrukne-arranger foretrukne-flyt mappe og så rokerer
om på dem, du kan også bruge træk og slip når du er derinde.

MVH

anne

Fra : Peter Jensen

Dato : 15-09-05 12:33

"anne" <vroevle@nospam.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> i din browser, ind i foretrukne-arranger foretrukne-flyt mappe og så
> rokerer om på dem, du kan også bruge træk og slip når du er derinde.

Foretrukne -> højreklik i listen -> Sorter efter navn

--
Peter J

Fra : Peter Martinsen

Dato : 16-09-05 04:57

Hej Peter

Tak skal du have - det var lækkert !

Mvh den anden Peter

Fra : Benny Nissen

Dato : 15-09-05 12:29

Peter Martinsen wrote:
> Hej
>
> Hvordan får jeg mine Favoritter i alfabetisk orden ?

Højreklik på en af dem og vælg "Sort by name". På samme måde, som du
sorterer punkterne i startmenuen alfabetisk.

--
Benny Nissen