Sting
Fra : Lauridsen

Dato : 07-06-01 13:53

Hej
Nogen der har setlisten fra Stings koncert i Tivoli d. 6/6 ?

Mvh.
Lars

Fra : Lasse Bjørn Jensen

Dato : 07-06-01 14:03

"Lauridsen" <dsl30271@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:9fntf5$mea$1@sunsite.dk...
> Hej
> Nogen der har setlisten fra Stings koncert i Tivoli d. 6/6 ?

Selvfølgelig :)

Bandet bestod udover Sting selv af;

Manu Katche - Trommer (og desværre ikke Vinnie Colaiuta, suk)
Mark (KIPPER) Eldridge - Synth/Keyboards
Chris Botti - Trompet
Dominic Miller - Guitar
Jeff Young - Piano/Keyboards (den sprødeste sorte keyboardmand!)

Sættet så ud som følger;

- (If you love somebody), Set them Free
- After the rain has fallen
- Together tonight
- Perfect love gone wrong
- All this time
- Mad about you
- 7 days (med lille trommesolo i 5/4 selvfølgelig, yeah!)
- Fill her up
- Fields of gold
- Every little thing she does is magic
- Bourbon Street
- Brand new day
- Englishman in New York
- Roxanne (med instrumental-chase : trompet, guitar, trommer)
- Desert Rose
- (When the World is run down), you make the best of whats still around
- If I ever loose my faith in you.
- Every breath you take

EKSTRA
- Message in a bottle (Sting alene på akustisk guitar)
- Fragile (Sting alene på akustisk guitar + Piano/Synth)

Jer der ikke var der...I gik glip af noget stort.

--
Lasse Bjørn Jensen
- http://www.nstuff.dk - Det fedeste Cover-Rock

Fra : Lauridsen

Dato : 07-06-01 14:20

Naturligvis var jeg der... Jeg stod 4m. fra scenen. Min kæreste og jeg ankom
kl. 1330 og sad/stod/lå der indtil koncerten gik i gang kl. 2135. Vi havde
perfekte pladser og fik forhåbentlig nogle gode billeder !
Det var STORT.

Mvh.
Lars

Fra : Kristian Thomsen

Dato : 07-06-01 18:30

> Jer der ikke var der...I gik glip af noget stort.

Jeg var der, og lyden (undtaget Stings vokal) var elendig. Lilletrommen og
bækkenerne druknede, og tammerne lød forfærdeligt. Stortrommen var alt for
høj, og overdøvede de 5 første numre totalt Stings bas. Keyboards var også
for lave. På et tidspunkt havde den ene keyboardgut spillet solo i
mol-etellerandet, hvorefter guitaristen fortsætter i samme toneart, bare
dur. Det faldt totalt til jorden, idet det lød som om guitaristen spillede
forkert - pga. manglende fornemmelse for keyboardet...

Derudover var koncerten fantastisk, og Sting sang helt eminent!

*skifter til meget små bogstaver*: jeg har en bootleg af koncerten, optaget
med to Audio Technica AT811 og en Sony minidisc... *store bogstaver igen*

Kristian

Fra : Jakob Hansen

Dato : 07-06-01 18:52

On Thu, 7 Jun 2001 19:29:34 +0200, "Kristian Thomsen"
<thomsen@eatfish.dk> wrote:

>Jeg var der, og lyden (undtaget Stings vokal) var elendig.

Jeg synes det er mere reglen end undtagelsen at lyden et elendig i
tivoli. Og så spiller de altid så pisse lavt, at men ikke kan høre
ordenligt hvis man ikke lige er forand scenen.

Hilsen
Jakob Hansen
(Der ikke gidder tage til koncerter i tivoli)

Fra : Hans Pedersen

Dato : 07-06-01 22:30

On Thu, 7 Jun 2001 15:02:55 +0200, Lasse Bjørn Jensen
<nospam@nstuff.dk> wrote:

>Manu Katche - Trommer (og desværre ikke Vinnie Colaiuta, suk)

Årh, så har jeg pludseligt ikke så ondt af, at jeg ikke var der...
*NOT* Manu er nu også en udmærket trommeslager, men ikke så lækkert
steady som Colaiuta.

>- 7 days (med lille trommesolo i 5/4 selvfølgelig, yeah!)

Mmmm... Sweeet! Et af de allerbedste Sting-numre i nyere tid. Særligt
det eminente trommespil af førnævnte Colaiuta (manden, hvis efternavn
jeg aldrig kan stave).

--
Hans Pedersen
ICQ# 9178476

Fra : Fætter Højben

Dato : 08-06-01 12:51

> Selvfølgelig :)
>
> Bandet bestod udover Sting selv af;
>
> Manu Katche - Trommer (og desværre ikke Vinnie Colaiuta, suk)
klip

Blev Vinnie ikke fyret fordi Sting blev sur over et eller andet han havde
gjort til en koncert?

Jeg kom ca. klokken 7 og kom ind i den forreste indhegning! Jeg stod lige
foran nogle meter fra scenen.

Lyden var ikke specielt god. Stortrommen var for høj i forhold til resten,
som man ikke så godt kunne høre. Men ellers var det godt nok. Og til under
50 kr.