Ny Porsche 911 4-dørs!
Fra : Steen F.

Dato : 14-09-05 19:59

Nogen der har hørt mere om denne Porsche Panamera 4-dørs?
Er det pure opspind eller kommer den? Den er da feeeeee....
www.steenmartin.dk/porsche/

MVH Steen

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-05 20:02

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har hørt mere om denne Porsche Panamera 4-dørs?
> Er det pure opspind eller kommer den? Den er da feeeeee....
> www.steenmartin.dk/porsche/

Den kommer (på et eller andet tidspunkt)
Den er rigtig fee og en drøm for familiefaderen, hvor en 911 er lidt sværere
at klemme hele familien ind i (2+2 sæder)

--
Tom

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 14-09-05 21:55

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev....

> Nogen der har hørt mere om denne Porsche Panamera 4-dørs?

Det er ganske vist. Den skulle komme med V8 motorerne fra Cayenne og
V10'eren fra Carrera GT som topmotor.

Fra : Steen F.

Dato : 14-09-05 22:04

Kent Oldhøj wrote:
> Det er ganske vist. Den skulle komme med V8 motorerne fra Cayenne og
> V10'eren fra Carrera GT som topmotor.

Ikke fordi jeg får råd til den, men altid spændende når Porsche laver noget
nyt. Den ser utrolig vellykket ud. Kunne være sjovt at være fluen på væggen
dernede i Stuttgart (skal vi proppe 400 eller 500 HK i den? Aber Hr.
Schmidt!! 550!)
Med motoren placeret foran, må man gå ud fra. Den mangler tydeligvis
luftindtag i bagenden.

MVH Steen

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-05 22:12

> [...]
> væggen dernede i Stuttgart (skal vi proppe 400 eller 500 HK i den? Aber

Jep jeg var forbi fabrikken i Stuttgart i 2004. Har aldrig i mit liv set så
mange fede Pårscher tøffe rundt i et byområde. Men selve fabrikken virker
temmelig gammel og ligger midt i byen med absolut ingen plads.
Produktionshallerne er spredt ud i området....blandet sammen med private
huse )
Man får virkelig tårer i øjnene når der hvert minut kommer den ene 911'er
efter den ud på vejen til en lille prøvekørsel......bare lyden er fænomenal
WROOAAARP

Bare de havde en lille bitte 911'er ekstra til mig....en fra eller til kan
da ikke betyde noget for fabrikken
ca. 1/3 af de ansatte kører selv porsche så der holder ganske mange på
p-pladsen også

--
Tom

Fra : Steen F.

Dato : 14-09-05 22:21

Tom wrote:
> [...]
> Man får virkelig tårer i øjnene når der hvert minut kommer den ene
> 911'er efter den ud på vejen til en lille prøvekørsel......bare lyden

Ja tror jeg gerne. Jeg vil også derind næste gang jeg kommer ned på de
kanter. Også Mercedes-Benz i Sindelfingen lige uden for Stuttgart - både
fabrikken og museet.

> Bare de havde en lille bitte 911'er ekstra til mig....en fra eller
> til kan da ikke betyde noget for fabrikken

Heh! Lige min tanke... 2 fra eller til, ik'?

> ca. 1/3 af de ansatte kører selv porsche så der holder ganske mange på
> p-pladsen også

Selv viceværten eller ham der fejer gulv eller kantinedamen har vel én. Jeg
kunne da godt nøjes med en 911 årg. 2003 hvis det SKULLE være. Er ik så
kræsen altså

MVH Steen

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-05 22:27

> Ja tror jeg gerne. Jeg vil også derind næste gang jeg kommer ned på de
> kanter. Også Mercedes-Benz i Sindelfingen lige uden for Stuttgart - både
> fabrikken og museet.

Jeg har også set MB fabrikken. Jeg vil tror at de er færdige med det nye
museum hos MB nu. Det så ud til at blive flot. Prøvede at sidde en Mika's F1
også

> [...]
>
> Selv viceværten eller ham der fejer gulv eller kantinedamen har vel én.
> Jeg kunne da godt nøjes med en 911 årg. 2003 hvis det SKULLE være. Er ik

Jeg tror medarbejderne får dem til fremstilingspris, siden der er så mange
der har en 911'er. Ellers er der godt nok mange chefer hos Porsche

--
Tom

Fra : Søren Blom

Dato : 15-09-05 15:57

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev

> Jeg tror medarbejderne får dem til fremstilingspris, siden der er så mange
> der har en 911'er. Ellers er der godt nok mange chefer hos Porsche

Jay right, der er ingen ansatte i VW koncernen der får biller til
fremstillingsprisen udover dem der har firma bil, det er trods alt en
forretning der skal fungere, men lidt rabat får man nu.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 15-09-05 19:39

Søren Blom wrote:
> Jay right, der er ingen ansatte i VW koncernen der får biller til
> fremstillingsprisen udover dem der har firma bil, det er trods alt en
> forretning der skal fungere, men lidt rabat får man nu.

Ellers ville jeg godt have et arbejde en dagstid...

Kan alm. ansatte hos Audi købe biler direkte ab fabrik?

Fra : Henrik B.

Dato : 16-09-05 07:22

meddelelse news:4329be60$0$18647$14726298@news.sunsite.dk...

> Ellers ville jeg godt have et arbejde en dagstid...
>
> Kan alm. ansatte hos Audi købe biler direkte ab fabrik?

Det vil jeg tror, det er normal kotume hos langt de fleste bilfabrikker.

Fra : Søren Blom

Dato : 16-09-05 11:40

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev

> Ellers ville jeg godt have et arbejde en dagstid...

Du kan jo søge, ved at de mangler en natportvagt et sted

> Kan alm. ansatte hos Audi købe biler direkte ab fabrik?

Ja, det kan vi godt. Vi har købt alle vores biler direkte på fabrikken og
siden solgt dem til en danske forhandler når det har været tid for at købe
nyt.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 15-09-05 00:20

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev....

> (skal vi proppe 400 eller 500 HK i den? Aber Hr.
> Schmidt!! 550!)

Ka' du sige 612...

> Med motoren placeret foran, må man gå ud fra. Den mangler
> tydeligvis luftindtag i bagenden.

Ja nemli' ja. Bag- eller firehjulstræk.

Fra : Søren Blom

Dato : 15-09-05 15:59

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev
> Nogen der har hørt mere om denne Porsche Panamera 4-dørs?
> Er det pure opspind eller kommer den? Den er da feeeeee....
> www.steenmartin.dk/porsche/

Så vidt jeg husker, så bliver den præsenteret på Den Internationale
Biludstilling i Oktober i Tokyo, har ikke set den i Frankfurt.