Til DKK medlemmer!
Fra : Heidi Jensen

Dato : 14-09-05 16:47

nogen af jer der har fået "hunden" endnu?

Venlig Hilsen / Best Regards
Heidi Jensen
www.hot-newlife.dk
www.hundevennerne.dk

Fra : Jytte B

Dato : 14-09-05 17:00

"Heidi Jensen" <heidijensen@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> --
> Hej
>
> nogen af jer der har fået "hunden" endnu?
>

> Venlig Hilsen / Best Regards
> Heidi Jensen
> www.hot-newlife.dk
> www.hundevennerne.dk
Nej, jeg regner med, den kommer i morgen.

Hilsen
Jytte

Fra : fam. Ager

Dato : 14-09-05 17:11

> [...]
>

> --
> Hej
>
> nogen af jer der har fået "hunden" endnu?

nix, og jeg måtte rykke for det d. 19. i sidste måned også, fik et blad ret
hurtigt efter, og igen et omkring d. 1.09. altså bladet fra august..jeg ved
ikke om de fjolser i det derinde...?

-Marie

Fra : Heidi Jensen

Dato : 14-09-05 20:03

> [...]
> ret hurtigt efter, og igen et omkring d. 1.09. altså bladet fra
> august..jeg ved ikke om de fjolser i det derinde...?

Det er bare fordi en fra vores ringtræningshold fik det i fredags... Men jeg
har ikke set noget tiol det, og heller ikke andre på holdet! Lyder lidt
mærkeligt! Nu hvor hun har fået det i Allinge! Jeg har nu heller ikke haft
det med på post ruten!

Jeg ansøger nemlig kennel mærke er og spændt på om det er med i dette nr.

Heidi

Fra : Hanne Brøgger-Jensen

Dato : 14-09-05 23:41

Jeg har heller ikke fået noget bladet endnu, har også gået og ventet på det,
de havde problemer med sidste sendelse også.
det står på deres hjemmeside.

hilsen en eks Bornholmer som bor i Snertinge pr. Vordingborg.
Hanne Brøgger-Jensen
ps. hvordan går det med den nye hund fra Tyskland ? vi har selv hentet en
collie der ned.

Fra : JJ

Dato : 15-09-05 08:07

jeps den er lige kommet ind af brevsprækken

--
Hilsen

Jonna
jonna@lilanimas.dk

Fra : Heidi Jensen

Dato : 15-09-05 14:31

> ps. hvordan går det med den nye hund fra Tyskland ? vi har selv hentet en
> collie der ned.

Det går bare ikke... Det er simpekthen så besværligt! Jeg kan slet ikke få
opdrætter overbevist om de nye danske regler om rabis vac. og ansøgninger
osv. Det er virkelæig besværligt! Hun mener heller ikke vi skal have pas for
at hente ham, nej vi skal ikke have pas for at tage til Tyskland, men vi
behøver det hvis vi bliver tjekket i landet! hvilket hun heller ikke helt
kan forstå!

Han bliver 8 uger på lørdag, så vi skal meget snart have fundet ud af noget!
Ellers må det bare være ærgeligt! Men jeg opgiver ikke så let ;0)

Heidi

Fra : Hanne Brøgger-Jensen

Dato : 16-09-05 00:27

Hej Heidi

Hunden skal have et Tysk pas, der skal dyrlægen notere at hunden har fået
en rabies vac. du skal også have en eksport erklæring fra VDH den koster
50.- Euro.
vi havde ikke nogle problemer, du skal se på DKK hjemmeside inder import af
hund fra Tyskland. hvis der er noget jeg kan hjælp med så send mig en
e-mail.

Hanne

Fra : Heidi Jensen

Dato : 16-09-05 15:21

Hej Hanne!

Hunden er under 12 uger, derfor vil han ikke blive rabis vac. Jeg synes
simplethen at han er for ung til sådan en stærk vac. I stedet kan man søge
oim at få dem ind i landet inden de er 12 uger, med en alm. vac. Jeg kender
godt til alle reglerne osv. Det er slet ikke det.. Ejer faktisk ikke en
dansk opdrættet hund... Det er opdrætter i Tyskland jeg ikke kan få
overbevist om de Nationale regler vi har her i DK...

Men tror nu nok det skal lykkes... Det SKAL det jo bare!

Ellers tak for hjælpen!

Heidi

Fra : Anita Andersen

Dato : 15-09-05 19:46

Vores klub blad i DHL kommer altid til tiden.
Men underskudet hos DKK er måske for stor til at trykke et blad til jer

Mvh
Anita

Fra : Kim

Dato : 15-09-05 20:55

Fra : Heidi Jensen

Dato : 15-09-05 20:33

"Anita Andersen" <Great-dane@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Vores klub blad i DHL kommer altid til tiden.
> Men underskudet hos DKK er måske for stor til at trykke et blad til jer

Synes du ikke selv det var lidt plat skrevet?

Heidi

Fra : x Vuf x

Dato : 16-09-05 00:32

On Thu, 15 Sep 2005 20:46:24 +0200, "Anita Andersen" wrote:

>Vores klub blad i DHL kommer altid til tiden.
>Men underskudet hos DKK er måske for stor til
>at trykke et blad til jer

Så så Anita; små slag! De får jo deres som billig-post,
og det ta'r altså lidt længere tid!

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
2 hvid/zobel drenge + 1 tricolour pige

Fra : maj_britt

Dato : 17-09-05 20:36

"Anita Andersen" skrev d. 15-09-05 19:46 dette indlæg :
> Vores klub blad i DHL kommer altid til tiden.
> Men underskudet hos DKK er måske for stor til at trykke et blad til
> [...]

DHL = Danske hundehandleres landsforening.

http://www.kandu.dk/

Fra : Heidi Jensen

Dato : 19-09-05 09:24

"maj_britt" <maj_britt.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> jer

> DHL = Danske hundehandleres landsforening.

*GGGG*

Fra : Anette

Dato : 21-09-05 01:26

Hmmmmm En tanke
Er det egentligt ikke lidt besynderligt og pudsigt at lige så snart der
kommer et foreningsnavn på banen i en NG, så går der mudderkastning i den?
Næsten lige meget hvilken NG man læser med i, så sker det samme - en lang
sur tråd med mere eller mindre platte spydigheder, - når en skriver
formaster sig til at skrive et indlæg rettet mod en bestemt forenings
medlemmer.

Jeg synes det er sært - og også trist, at noget så gammeldags som almindelig
god opførsel og pli overfor vildt fremmede mennesker går helt af fløjten,
bare fordi man sidder i sin hjemlige anonyme hygge ved pc'en.

Bare en sørgmodig tanke i en newsgruppe jeg ellers holder meget af.

/Anette

PS - nej jeg er hverken medlem af DCH eller DKK - og nu tror jeg heller ikke
jeg har lyst til at blive det.

Fra : Heidi Jensen

Dato : 21-09-05 06:20

> /Anette
>
> PS - nej jeg er hverken medlem af DCH eller DKK - og nu tror jeg heller
> ikke jeg har lyst til at blive det.

Det er da så ok!

Muddekasting vil der være så længe nogen starter, sådan er det bare! Det er
jo heller ikke DKK, DHL, DRU osv. det kun handler om! Flere indlæg er
mudderkastning om Racehunde eller gadekryds... Så du har måsket slet ikke
lyst til at have hund nu?

Heidi

Fra : John P [jopa]

Dato : 22-09-05 12:44

Heidi Jensen skriblede bla:
> Flere
> indlæg er mudderkastning om Racehunde eller gadekryds...

Sådan et indlæg har jeg da ikke set, eller mindes ?
Men helt klart en hund skal da have papirene i orden ellers er det jo ikke
en rigtig hund )

--

Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 22-09-05 14:38

On Thu, 22 Sep 2005 13:44:14 +0200, "John P [jopa]"
<j@jp-web.invalid> wrote:

>Heidi Jensen skriblede bla:
>
>Sådan et indlæg har jeg da ikke set, eller mindes ?
>Men helt klart en hund skal da have papirene i orden ellers er det jo ikke
>en rigtig hund )

Hmmmmm... som Schæfer ejer er du vel nødt til at have papirer på at
det virkeligt ER en hund...?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 22-09-05 14:48

> Hmmmmm... som Schæfer ejer er du vel nødt til at have papirer på at
> det virkeligt ER en hund...?
> --
> Leyna
> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.
> http://www.big-girls.dk

------------------------

vræææææl..GGGGGGGGGGGGG!.... humor det har du!!...GGGGGGG! og med en god
portion sandhed...GGGGGGGGGGGGGGGGGG! )))

mvh. marie

Fra : John P [jopa]

Dato : 22-09-05 15:41

Leyna skriblede bla:

> Hmmmmm... som Schæfer ejer er du vel nødt til at have papirer på at
> det virkeligt ER en hund...?

Hmm det er ikke mange dage siden du sagde at det var den smukkeste hund du
nogen sinde havde set

Fra : Leyna

Dato : 22-09-05 20:27

On Thu, 22 Sep 2005 16:40:40 +0200, "John P [jopa]"
<j@jp-web.invalid> wrote:

>Leyna skriblede bla:

>Hmm det er ikke mange dage siden du sagde at det var den smukkeste hund du
>nogen sinde havde set

Det var vist ikke mig, for den smukkeste hund har jeg skam selv, men
smuk er den da... uanset om det nu er en "rigtig" hund eller ej!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 22-09-05 18:18

On Thu, 22 Sep 2005 15:38:10 +0200, Leyna wrote:

>Hmmmmm... som Schæfer ejer er du vel nødt til
>at have papirer på at det virkeligt ER en hund...?

<TOPGAG>

Fra : John P [jopa]

Dato : 22-09-05 18:35

x Vuf x skriblede bla:

> <TOPGAG>

Det var da sjovt så enige i er damer.
Normalt er der der ikke meget i kan finde ud af

Fra : x Vuf x

Dato : 23-09-05 10:06

On Thu, 22 Sep 2005 19:34:39 +0200, "John P [jopa]" wrote:
>x Vuf x skriblede bla:

>Det var da sjovt så enige i er damer.

Ja, den var simpelthen for go'!

>Normalt er der der ikke meget i kan finde ud af

Nååå...Jeg mindes da ikke nogensinde at ha'
været i diskution med Leyna?!

Fra : Janni & Flemming And~

Dato : 15-09-05 12:19

Hej heidi

Jeg har sgu heller ikke fået det endnu.

Gad vide om jeg skal have fat i den igen som i sidste måned.

Der kunne jeg ikke nå at melde mig til LP træning fordi jeg fik bladet 6
dage efter sidste tilmeldingsfrist

Vi snakkes

Janni

Fra : tina hedeman

Dato : 15-09-05 16:10

hej med jer

jeg har heller ikke fået hunden men de sender den ikke altid ud til tiden
det er træls.
hilsen tina

Fra : Hanne Brøgger-Jensen

Dato : 17-09-05 00:24

så fik jeg bladet med posten i går formiddag

Hanne Brøgger