"Peter" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse
news:43295011$0$67262$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> "helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
> news:43294cd0$0$9303$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
>
> [klip]
>
>> igen.. hvis det skal gøres ordenligt så kontakt en unlocker på
>>
www.dkunlock.dk
>
> Jeg har nu fået den gamle software mast ind i telefonen
Om jeg så må
> sige.
>
> Tror mere på at der er en fejl hos SE - det er jo at større problem. Ser
> det ud til
>
> Er jeg den eneste her der har oplevet det?
>
> /Peter
Nej, du er ikke den eneste der har oplevet dette. Jeg har for en lille uges
tid siden, forsøgt at opdatere min mobil via deres update system :) .. med
samme held som dig. Jeg har dog stadig dansk i min telefon, men mit kamera
virker heller ikke.
Efter at have skrevet til SE's kundeservice om problemet, fik jeg denne mail
tilbage:
*********Kære Bo,
Tak for at du kontaktede Sony Ericsson Call Center.
Du kan indlevere den ved din forhandler, de vil kunne hjælpe til med at få
den sendt til et autoriseret service center til eftersyn.
Du er velkommen til at kontakte Sony Ericsson Call Center igen hvis vi kan
hjælpe dig yderligere.
Med venlig hilsen
/Joen Skipper
Sony Ericsson Call Center********Så tilsyneladende ved de godt der er fejl i
deres system, og opfordrer til at man kontakter sin forhandler, eller en
aut. SE' service værksted.Iden forbindelse, tænkte jeg på, er der nogen der
ved om Telecare er aut. SE serviceværksted ? ... det ville jo gå noget
hurtigere hvis man kunne lade sagen gå gennem dem, istedet for gennem
forhandleren.
--
Med venlig hilsen / Kind regards
Bo Bach Jensen
"I saw Discovery channel the other night. Apparently a mockingbird steals
songs from other birds ... I didn't know they had Napster." Jay Leno - The
Tonight Show