MS Windows
briani 27239
Sæt default user XP
Fra : Nederbasse

Dato : 14-09-05 12:17

Hej

Jeg vil gerne have en bruger til at logge automatisk på uden password når
pc'en bliver tændt
SVJH kan man gøre det med Kør -> control userpass2 kommandoen men den virker
ikke
Har også prøvet med control userpassword 2 uden held

Er der en anden måde man kan sætte default user ?

Lars N

Fra : Robert Eriksen

Dato : 14-09-05 12:36

Nederbasse wrote:
> [...]
> ikke
> Har også prøvet med control userpassword 2 uden held

Prøv
control userpasswords2

Fra : Nederbasse

Dato : 14-09-05 12:58