Autocamper i USA!
Fra : J. Nielsen

Dato : 13-09-05 22:25

Hej!
Vi har planer om en rejse til USA og vil så leje en autocamper at køre i.
Er
der nogle faldgrubber man skal passe på. Er nogle modeller at foretrække
frem for andre?
Nielsen.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 14-09-05 11:08

J. Nielsen wrote:

> Vi har planer om en rejse til USA og vil så leje en autocamper at
> køre i. Er
> der nogle faldgrubber man skal passe på. Er nogle modeller at
> foretrække frem for andre?

Du kan finde vores erfaringer her:
http://jan.boegh.net/Rejser/USAtur1-2004/RVtur.htm

mvh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : J. Nielsen

Dato : 14-09-05 21:54

Jeg takker meget for RVcamper historien. Den er nyttig for os amatører

Nielsen