LimeWire - alternativ...
Fra : lhgc

Dato : 07-06-01 13:12

Jeg har prøvet at bruge LimeWire for at kunne hente musik/programmer/film
osv. men det har ikke været den store succes - da det endnu ikke er lykkeds
at downloade noget af det jeg har fundet, er der nogen der har forslag til
hvad det er jeg gør galt eller evt. et andet program.

Mvh.
Lars-Henrik G. Christiansen
http://www.munik.dk
Mailto:munik@dk

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 07-06-01 14:17

lhgc <munik@mail.dk> wrote:

> [...]
> at downloade noget af det jeg har fundet, er der nogen der har forslag til
> hvad det er jeg gør galt eller evt. et andet program.

Ved ikke hvad du gør galt, LimeWire skulle være et udmærket program. Du
kan også prøve med Mactella eller Mp3Rage. Besøg også
www.afternapster.com, der er nogle god informationer.

--
MVH/Regards, Jonas
http://go.to/geografi