Nærkontakt af tredje grad
Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 13-09-05 20:10

For nylig var vi et par stykker der så "Nærkontakt Af Tredje Grad" og
lagde mærke til at Lance Henriksen er med på rollelisten, men vi lagde
ikke mærke til ham i filmen. Han skulle spille en rolle som "Robert",
men det navn synes jeg ikke at kunne huske fra filmen.

Er der en der kan sige hvor i filmen han optræder?

/klaus

Fra : Donna

Dato : 13-09-05 21:41

"Klaus Jorgensen" <kj@no.spam> skrev i en meddelelse
> [...]
> men det navn synes jeg ikke at kunne huske fra filmen.
>
> Er der en der kan sige hvor i filmen han optræder?

Øh ja.....det vil sige at jeg pludselig opdagede at det var ham (Lance) - i
en meget ung udgave........men for syv sytten da kan jeg ikke komme i tanke
om hvilken rolle han spillede.....kun at jeg så ham og synes at det var
pudsigt at se ham så ung............sikke dog en hjælp jeg har været :)
Måske kommer jeg på det lige pludselig??
Donna.

Fra : Grunt

Dato : 13-09-05 23:02

On Tue, 13 Sep 2005 22:41:16 +0200, "Donna" <miriamdfr@hotmail.com> wrote:
in dk.kultur.film
> [...]
>pudsigt at se ham så ung............sikke dog en hjælp jeg har været :)
>Måske kommer jeg på det lige pludselig??

Mere om ham her.
http://us.imdb.com/name/nm0000448/

Fra : Thomas

Dato : 14-09-05 09:20

On Tue, 13 Sep 2005 21:10:12 +0200, "Klaus Jorgensen" <kj@no.spam>
wrote:

> [...]
>men det navn synes jeg ikke at kunne huske fra filmen.
>
>Er der en der kan sige hvor i filmen han optræder?

søgte lige på google:

http://www.thelin.net/laurent/cinema/films/rencontres_du_troisieme_type.html

Mvh
Thomas

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 14-09-05 12:14

"Thomas" <thomaskilden@gmail.com> wrote in message

> søgte lige på google:

http://www.thelin.net/laurent/cinema/films/rencontres_du_troisieme_type.ht
ml

Takker - så fandt jeg ham. Så vidt jeg kan se, siger han to ord i hele
filmen, så sæføli' skal han med så "højt oppe" i credits.... (c:

/klaus