Hjælp til at lave en hjemmeside
Fra : Emilius Kristoffer S~

Dato : 13-09-05 19:42

Hej Alle!

Jeg vil gerne lave en hjemmeside, som den her:
http://www.runemajland.com/
Men problemet er at jeg ikke kan finde ud af at bruge Microsoft
Visual Studio 6.0 Som den er bygget op i !
Jeg kan finde ud af Html, Css, Og lidt asp..

Hilsen Emilius

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Benny Nissen

Dato : 13-09-05 19:54

Emilius Kristoffer Sapp Diurhuus wrote:

> Jeg vil gerne lave en hjemmeside, som den her:
> http://www.runemajland.com/

Hvorfor ?

Siden er opbygget af rammer, som bør undgåes af mange forskellige årsager.

--
Benny Nissen

Fra : Emilius Kristoffer S~

Dato : 13-09-05 20:06

Laver ikke siden til mig selv, men til min ven !
Og han vil kun have det design til sin hjemmeside !

Fra : Leonard

Dato : 13-09-05 20:23

Emilius Kristoffer Sapp Diurhuus <Green_day_2770@hotmail.com> wrote:

>Og han vil kun have det design til sin hjemmeside !

Så må du jo hellere finde frem til Dennis M, som står som designer og
udvikler, og spørge om du må bruge designet.
Der gælder faktisk ophavsret også på hjemmesidedesign, så det er ikke
tilladt bare at kopiere.

Men ellers er det jo bare at gemme hele sitet og så ændre i
kildekoden. Du skriver jo at du kan det med HTML og CSS, så det kan jo
ikke være noget problem at skifte tekst og billeder ud.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Er du skiftet til Firefox? www.mozilla.org

Fra : Emilius Kristoffer S~

Dato : 13-09-05 20:25

Han kender ham som har lavet sitet, så det burde ikke være noget
problem

Fra : Leonard

Dato : 13-09-05 20:37

Emilius Kristoffer Sapp Diurhuus <green_day_2770@hotmail.com> wrote:

>Han kender ham som har lavet sitet, så det burde ikke være noget
>problem

Så vil det nemmeste da være at få ham til at lave siden.

Fra : Emilius Kristoffer S~

Dato : 13-09-05 20:45

Oka det gør jeg så :D

Tak for hjælpen