Editor som kan rette i kode direkte på ftp~
Fra : COZ

Dato : 13-09-05 19:10

Hvad findes der af editorer som kan rette direkte i et websites kode
igennem ftp?

dreamweaver kan jo, men findes der noget gratis?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-09-05 19:35

Nvu: http://www.mozilladanmark.dk/nvu

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Shareware, freeware, sisterware og mange andre warer. Læs hvad de

Fra : Claus Jacobsen

Dato : 14-09-05 20:15

Kim Ludvigsen skrev:

> Nvu: http://www.mozilladanmark.dk/nvu

www.htmlkit.com her kan du arbejde live på serveren!

Claus

Fra : Kristian Thy

Dato : 13-09-05 20:08

Quoth COZ:
> Hvad findes der af editorer som kan rette direkte i et websites kode
> igennem ftp?

Crimson Editor.

\\kristian
--
"Power is only given to the man who dare stoop to pick it up. Nothing
more is needed, except courage. From the moment this truth had dawned

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 14-09-05 23:28

COZ wrote:
> Hvad findes der af editorer som kan rette direkte i et websites kode
> igennem ftp?

Notepad klarer fint arbejdet for mig, når jeg bruger Total Commander som
FTP-klient. Det er bare at markere filen på serveren og trykke [F4] - det
åbner filen i Notepad. Når jeg har gemt og lukker Notepad, uploades filen
automatisk med den udførte rettelse.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/