MS Windows
briani 27239
Url historie i windows
Fra : *XxX*

Dato : 13-09-05 18:19

Findet der en log fil eller noget i den stil hvor alle de url's der er
blevet requestet gennem IE er noteret. Jeg mener så man kan se hvilke sider
den ahr vist inklusiv url til alle billeder og andre filer der er blevet
vist.

Kan man evt. få noget softvare der kan det??

Hvis ikke i forstår hvad jeg mener så spørg endelig.

Fra : Jens G

Dato : 13-09-05 18:35

On Tue, 13 Sep 2005 19:19:07 +0200, "*XxX*" <fatman00hot@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>den ahr vist inklusiv url til alle billeder og andre filer der er blevet

Du kan få vist cachen ved at trykke Funktioner - Internetindstillinger
- Indstillinger i sektionen Midlertidige Internetfiler - Vis Filer.

>Kan man evt. få noget softvare der kan det??

Aner det ikke. Men Oversigt knappen viser hvilke sites der har været
besøgt indenfor det tidsrum den er sat til at gemme historikken.

>Hvis ikke i forstår hvad jeg mener så spørg endelig.

Du må gerne skrive hvis det var noget andet du mente.

--
Jens G
IP telefoni med www.musimi.dk - slet ikke så svært.

Fra : *XxX*

Dato : 13-09-05 18:49

"Jens G" <jens@no.spam.for.me.pls> wrote in message

> [...]
>
> Aner det ikke. Men Oversigt knappen viser hvilke sites der har været
> besøgt indenfor det tidsrum den er sat til at gemme historikken.

Det er ikke helt det jeg er ude efter, vil gerne have at man også kan se
url'en til fx. et billede på en side. Her kan man kun klikke på siden og så
se den

> Du må gerne skrive hvis det var noget andet du mente.

Det ville jo være perfekt hvis den fadtes i en log format som en txt fil.

Fra : Jens G

Dato : 13-09-05 19:14

On Tue, 13 Sep 2005 19:48:53 +0200, "*XxX*" <fatman00hot@hotmail.com>
wrote:

>Det er ikke helt det jeg er ude efter, vil gerne have at man også kan se
>url'en til fx. et billede på en side. Her kan man kun klikke på siden og så
>se den

Jo,- men det jeg skrev lige ovenover viser url'en til alle filer. Og
selve filen ligger der også som regel:

Du kan få vist cachen ved at trykke Funktioner - Internetindstillinger
- Indstillinger i sektionen Midlertidige Internetfiler - Vis Filer.

Hvis du vil have listen i en tekstfil, er der beskrevet en metode her:
http://hacks.oreilly.com/pub/h/611

Fra : *XxX*

Dato : 13-09-05 19:53

> [...]
>
> Du kan få vist cachen ved at trykke Funktioner - Internetindstillinger
> - Indstillinger i sektionen Midlertidige Internetfiler - Vis Filer.

Har fået lavet min lidt og kopieret filerne med noget dos promp og cache
filerne

takker