Trådløs router med lang sendeevne?
Fra : Lars Koch \(5000\)

Dato : 13-09-05 15:17

Hej

Jeg bor i et alm hus, hvor jeg gerne ville dele min forbindelse med naboen,
som bor ca. 50 meter fra mig (så ikke så langt endda :). Min nuværende
Belkin router kan ikke række så langt at han kan finde det trådløse net.
Findes der en router, der har endnu bedre sendelængde, som muliggør dette
projekt?

På forhånd tak for hjælpen
Lars

Fra : John Doe

Dato : 13-09-05 15:43

" Lars Koch (5000)" <Fjern-lkh79@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Findes der en router, der har endnu bedre sendelængde, som muliggør dette

Prøv at google på cantenna. Et af linksene er
http://www.turnpoint.net/wireless/cantennahowto.html som beskriver hvordan
du selv laver en. Du ku' også prøve at kigge i
news:dk.edb.netvaerk.traadloest . Det kan næsten ikke passe at spørgsmålet
ikke har været oppe at vende der.

mvh
Jesper

Fra : Lars Koch \(5000\)

Dato : 13-09-05 15:59

> [...]
> du selv laver en. Du ku' også prøve at kigge i
> news:dk.edb.netvaerk.traadloest . Det kan næsten ikke passe at spørgsmålet

Takker for linket. Jeg har desværre ikke trådløst nyhedsgruppen via galnets
nyhedsserver :(

Fra : Hans

Dato : 13-09-05 16:39

Lars Koch (5000) wrote:

> Takker for linket. Jeg har desværre ikke trådløst nyhedsgruppen via
> galnets nyhedsserver :(

Så få dig en gratis konto til Sunsite news serveren:

http://dotsrc.org/usenet/

Hans

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 13-09-05 17:56

> Takker for linket. Jeg har desværre ikke trådløst nyhedsgruppen via
> galnets nyhedsserver :(

Så vil jeg da anbefale dig at bruge en anden server, eks. news.sunsite.dk

/Brian

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-09-05 23:06

On Tue, 13 Sep 2005 16:59:14 +0200, " Lars Koch \(5000\)"
<Fjern-lkh79@hotmail.com> wrote:

>Takker for linket. Jeg har desværre ikke trådløst nyhedsgruppen via galnets
>nyhedsserver :(

Er du sikker? Prøv at opdatere din gruppeliste.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Alle udgaver af Sony Ericsson Z800i låses op
- og nej, din telefon skal ikke skilles ad...