Program til at måle datamængden
Fra : Steen Pedersen

Dato : 13-09-05 14:43

Hejsa

Håber I kan hjælpe.

Jeg mangler et program som kan ligge og tælle hvor mange MB jeg hhv sender
og modtager.
Jeg har søgt på google, men fandt ikke lige frem til noget.

Mvh
Steen Pedersen

Fra : ///M

Dato : 13-09-05 15:06

Steen Pedersen wrote:
> [...]
> sender og modtager.
> Jeg har søgt på google, men fandt ikke lige frem til noget.

Okay - gad vide hvad du har søgt efter
20 mio muligheder på "network traffic monitor":
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2005-09,GGLD:en&q=network+traffic+monitor
112 mio muligheder på "network monitor":
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&rls=GGLD%2CGGLD%3A2005-09%2CGGLD%3Aen&q=network+monitor

Specifikt kan jeg anbefale DuMeter, BWMeter og BySoft Network Monitor
(sidstenævnte er gratis men dog ikke så pænt)

///M

Fra : Steen Pedersen

Dato : 13-09-05 15:17

Tak for svaret. Jeg søgte ikke på det i hvert fald

Mvh
Steen