Mangler Beck afsnit fra TV2
Fra : jesperpaaske@hotmail~

Dato : 13-09-05 07:44

Hej Gruppe-folkens. Jeg fik ikke optaget alle Beck-afsnittene fra TV de
seneste torsdage, så hvis nogen af jer har optaget dem, (meget gerne
på DVD , er jeg meget interreseret i at få et kopi. (det må man
vel gerne, når det er optaget fra TV ?????!!)
Jeg magler en hel del : Manden uden ansigt, Kartellet, Eneboeren,
Ukendt afsender, Annoncemanden... Håber I kan hjælpe !?!

Fra : Steen Jensen

Dato : 13-09-05 12:39

<jesperpaaske@hotmail.com> wrote:

> Håber I kan hjælpe

Prøv det lokale bibliotek, der har de en lang stribe Beck
--
Steen
Blog http://isteen.blogspot.com

Fra : Jesper

Dato : 13-09-05 13:37

Hej Steen
Tak for responsen, men dem fra biblioteket har jeg været igennem. Og
de har heller ikke de ovennævnte 5 stykker jeg mangler at se. De havde
dog nogle af de afsnit der ikke har været i tv, så det var ok

MVH
Jesper

Fra : Grunt

Dato : 13-09-05 14:21

On 12 Sep 2005 23:43:50 -0700, jesperpaaske@hotmail.com wrote:
in dk.kultur.film
> [...]
>Jeg magler en hel del : Manden uden ansigt, Kartellet, Eneboeren,
>Ukendt afsender, Annoncemanden... Håber I kan hjælpe !?!

Hvorfor spørger du ikke i tv gruppen, der hører dit indlæg hjemme.

Fra : Jesper

Dato : 14-09-05 10:03

Hej Grunt

Dette er mit første indlæg, og jeg kan ikke helt finde rundt i alle
de her grupper.
Jeg troede dette var den rette til min forespørgsel :-/

Kan du ikke henvise mig til den rette gruppe, altså bare skrive hvad
den hedder. Så kan jeg komme "på rette hylde" meget hurtigt

Jesper

Fra : Jesper

Dato : 14-09-05 10:07

Hej Grunt

Jeg er ganske ny i disse grupper (dette er mit første indlæg!!), og
helt ærligt kunne jeg ikke finde rundt i alle de her forskellige
grupper :-/
Så jeg troede jeg var i den rette !! (sorry!)

Hvis det ikke er for meget at forlange, kunne du så henvise mig til
den rigtige gruppe ??

MVH - og på forhånd tak
Jesper

Fra : David T. Metz

Dato : 15-09-05 21:31

jesperpaaske@hotmail.com wrote:
>(det må man
> vel gerne, når det er optaget fra TV ?????!!)

Siden du spørger: Nej, ikke på dvd. På vhs må man måske.

David