nedlæggelse
Fra : Jørgen Abilfet-Miltø

Dato : 12-09-05 23:47

hej i gruppen
jeg forstår jer ikke, hvis i er så utrifredse, så lad da være med at se på
dette.
Og iøvrigt Bent Fleron. opgiv din e-mail adresse når du skriver til os,
os
så må det meget gerne være på dansk, da det er en dansk side du skriver
til.
hilsen
jørgen miltø.

Fra : Bent Fleron

Dato : 13-09-05 00:27

Jørgen Abilfet-Miltø wrote:

> Og iøvrigt Bent Fleron. opgiv din e-mail adresse når du skriver til
> os, os

Det er selvfølgelig OT, men jeg skal gerne besvare det. Min rigtige
e-mailadresse er til rådighed for den der vil i kontakt med mig privat,
du skal blot se i signaturen. Når jeg som afsender er noteret for
ikke@gyldig.invalid så skyldes det alene jeg for mere end et år siden
fik ca 75-100 spammails i timen - gentager *i timen* ganske vist blev de
fleste fanget i et spamfilter, men også det gav en anselig bunke
ekstraarbejde.

> så må det meget gerne være på dansk, da det er en dansk side du
> skriver til.

Almindelig høflighed kræver jeg svarer i det sprog hvormed man henvender
sig til mig, selvfølgelig under den forudsætning jeg kan tale sproget.
Jeg tror de fleste af os vil foretrække Hugh skriver på engelsk. Prøv at
læse nogle af de indlæg han har forfattet på dansk. Jeg ved han forstår
perfekt dansk men deraf følger ikke at han også kan udtrykke sig på
skriftlig dansk - Sorry Hugh )
--
Med venlig hilsen Bent Fleron.
For den der orker at sende en returmeddelelse

Fra : Hugh Watkins

Dato : 13-09-05 19:28

"Bent Fleron" <ikke@gyldig.invalid> wrote in message

> [...]
> nogle af de indlæg han har forfattet på dansk. Jeg ved han forstår perfekt
> dansk men deraf følger ikke at han også kan udtrykke sig på skriftlig

BTW I am 70 next birthday too
Jan 1936

When politiken.dk closed Politiken on Line so
http://www.enterpol.byzonen.dk/ was born
so web communities just migrate

Hugh W

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 13-09-05 16:30

"Jørgen Abilfet-Miltø" <miltoe@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Og iøvrigt Bent Fleron. opgiv din e-mail adresse når du
> skriver til os,

Det gør Bent i sin signatur.

> så må det meget gerne være på dansk, da det er en dansk
> side du skriver til.

Det har du fået galt i halsen - det er ikke _forbudt_ at skrive på det sprog
man behersker - og det er nu engang høfligst at svare i samme sprog som
skribenten hvis indlæg man besvarer - hvis man kan og selv om vi naturligvis
foretrækker dansk.

Læs venligst på www.usenet.dk

--
Med venlig hilsen Poul Erik Jensen
www.genealog.dk www.skolekammeraten.dk

Fra : Hugh Watkins

Dato : 13-09-05 19:29

"Poul Erik Jensen" <jep@image.dk> wrote in message
> [...]
> sprog man behersker - og det er nu engang høfligst at svare i samme sprog
> som skribenten hvis indlæg man besvarer - hvis man kan og selv om vi

hos mig gerne svar på dansk
jeg har et ordbog her i England også

mvh

Hugh W