Sænket skrift....
Fra : Jeppe Christensen

Dato : 12-09-05 21:31

Hvis jeg nu har følgende tekst:

CO2 er en gas....

Hvordan får jeg så 2-tallet til at stå med sænket skrift.....

mvh. Jeppe Christensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Benny Nissen

Dato : 12-09-05 21:36

http://www.pageresource.com/html/textags2.htm

--
Benny Nissen

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-05 21:36

Jeppe Christensen <mr.puity@gmail.com> wrote in news:4325e588$0$18638
$14726298@news.sunsite.dk:

> Hvis jeg nu har følgende tekst:
>
> CO2 er en gas....
>
> Hvordan får jeg så 2-tallet til at stå med sænket skrift.....
>
> mvh. Jeppe Christensen

CO<sub>2</sub>

/søren larsen

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-05 21:39

"Søren Larsen" <slaat5750prikdk> wrote in news:Xns96CFE5F32AFA5sla5750dk@
195.114.231.59:

> CO<sub>2</sub>
>
> /søren larsen

Eller

CO<span style="font-size:x-small">2</span>

/søren larsen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-09-05 22:06

Søren Larsen skrev:

> Eller
>
> CO<span style="font-size:x-small">2</span>

Den første bør foretrækkes - den virker også uden css. Hvis man er
utilfreds med hvordan <sub>2</sub> vises, kan man style den med
css.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-09-05 21:49

Jeppe Christensen skrev:

> Hvordan får jeg så 2-tallet til at stå med sænket skrift.....

Sådan: CO<sub>2</sub>

--
Jens Gyldenkærne Clausen