Rep af alufælge
Fra : Steen Schmidt

Dato : 12-09-05 18:11

Hejsa.

Er der nogen herinde der ved om man kan få repareret alufælge? Her
tænker jeg på almindelige små og halvstore ridser der opstår hvis nogen
kører på en kantsten o.lign. De skal vel poleres og så males bagefter
(eventuelt glasblæses allerførst).

Det drejer sig om de originale 17" fælge til en Renault Laguna hvis det
gør en forskel (eksempel:
http://www.autokopen.nl/zoeken/detail.html?cid=3363975&ref=kelkoo#) -
og jeg bor i Århus (hvis nogen ved et sted det kan blive gjort).
Erfaringer mht pris?

Mvh
Steen

Fra : Postal