MS Windows
briani 27239
wlan nic før domænelogon?
Fra : Jan Jensen

Dato : 12-09-05 17:11

Hej,

Jeg kan ikke logge på min domæneserver med mit trådløse NIC, men fint med
den kablede LAN forbindelse. Forbindelsen bliver ikke startet op.

Jeg har ingen trådløse problemer, når en lokal bruger er logget på maskinen.
Så det trådløse startes tilsyneladende ikke, før windows er helt oppe at
køre!

Så mit spørgsmål til gruppen er:
Hvordan kan jeg starte den trådløse service, inden domæne logon ruden
fremkommer???

Håber på velvillighed

Venlig hilsen Jan

Fra : blaaber

Dato : 13-09-05 07:27

Hej,

Nåh, -jeg fandt selv ud af det!

I registreringsdatabasen søges på: "requiresignorseal"
Dette forefindes 3 steder, og her ændres værdien til 0, så kører det

På min stationære maskine med alm. LAN, er værdierne default 0, men
den bærbare opfører sig åbenbart anderledes.
Never mind, nu virker det som det skal.

Venlig hilsen Jan Jensen

Fra : O. Skjold \(Odense 5~

Dato : 14-09-05 21:21

"blaaber" <jans@blaaber.dk> skrev i en meddelelse

Hej Jan

<klip>

> Nåh, -jeg fandt selv ud af det!

Fint du poster løsningen, så kan vi andre også få glæde af det

--
Mvh.
O. Skjold / Odense