12. September 2005.
Fra : Claudio Adam

Dato : 12-09-05 11:48

Endnu engang må jeg forbavses,
selv om det er en gammel sang.
Nogle folk, som du troede du kendte,
vil når talen falder på kritik af jødedommen ikke se dig i øjnene.
- konversation bliver og forbliver minimal.
Et knap nok respons på en hilsen kan der regnes med.

Jeg kan kun melde min foragt overfor disse personer.
De er ikke Jøder,
- blot uslinge som er bange for at blive brændemærket som antisemit.
Ikke fordi De nærer nogen specielle følelser overfor Jøder som så.
Nej mere for at indtage en holdning der kan /kunne ramme deres
pengepung!
Så stor er deres loyalitet, så langt øjet rækker.
At modet med at ville indtage en kritisk holdning overfor Jødedommen,
ikke er gangbar i så henseende!
( Som jo sjovt nok, jo er fuldt legalt overfor eksempelvis:
Katolikker/Islam eller for den-sags skyld Jehova etc.
mere kul på satans perkere og hvad ved jeg ).

Jeg ved vitterligt ikke hvad der er ved at ske i Danmark,
men man kan få indtrykket af at det bare drejer sig om at få raget så
meget til sig som muligt, så går det jo nok!

( 7 millioner svin går der til hvert år, på grund af såkaldte
Landmænds Grådighed.
Rigt bistået af en Politik/Eksport/Import der lader meget tilbage at
ønske, et moms-kattesystem der er fløjtende langt ude i hampen.
Et mad Kemikalie Marked der bugner af Syntetisk Råddenskab.
Og Hvad Gør De Lyserøde ved det gammel Kommunisterne og de andre sjat
pissere inde på Borgen der hård-nakket påstår at de arbejder for den
menige Vælgeren,
For Arejderen, Den Menige!

Joh det går sgu forrygende godt i Danmark!

ps. Hvornår Fanden for vi den Folkeafstemning om Et blivende,
for-blivende EU medlemskab?

--
Mvh. Adam
Af Profession følgende: