Software i Samsung D500
Fra : Allan

Dato : 12-09-05 07:32

Hej Gruppe

Hvordan ser man hvilken software man har i sin Samsung D500 og hvordan
ser man om der er kommet nyere versioner? Og endeligt, hvordan
opdaterer man sin software?

Mvh.

Allan

Fra : SSFteam

Dato : 12-09-05 11:50

Du trykker *#1234# eller *#8999*8378# (pas på hvad du roder med der),
og her ser du lidt andre koder:
http://www2.phonescoop.com/phones/p_forum.php?fm=m&ff=630&fi=354452

Samsung fortæller desvære ikke når der er kommet ny version til
andre end deres service folk, så der er ingen måde at vide det.

Du kan få det gjort på garantien igennem Telecare, ellers kan du
købe et kabel og gøre det selv:
http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=26789

Fra : Allan

Dato : 12-09-05 12:29

Ok, hvad hedder den nyeste version af softwaren? Jeg har D500XBED3 i
min. Kan den opdateres?

- Allan

Fra : Lars Koch \(5000\)

Dato : 12-09-05 13:56

Jeg fik tidligere at vide fra samsung, at der IKKE kommer opdateringer til
deres telefoner. Ved ikke om dette blot var en sælger i dårligt humør...

Fra : Insight Data

Dato : 12-09-05 14:49

D500XBED3 burde være den nyeste, selvom den kom tilbage i April 05.
Selvfølgelig kan også D500 opdateres, sælgeren er bare dårligt orienteret

--

Med venlig hilsen / Best regards

Michael Søndergaard
Insight Data Mobil Service
Benediktsgade 4
DK-5000 Odense C
Tlf : 28 19 15 95
www.IDMS.dk

Fra : Janner

Dato : 14-09-05 07:51

"Insight Data" <Mail@InsightData.dk> wrote in message
> D500XBED3 burde være den nyeste, selvom den kom tilbage i April 05.
> Selvfølgelig kan også D500 opdateres, sælgeren er bare dårligt orienteret

Noget info om hvad der er opdateret ? jeg har en version D1 og
tilsyneladende fungerer telefonen fint nok, undrer mig dog over der er et
rødt "G" for oven hele tiden skulle det ikke kun være når der er GPRS
forbindelse ?

/Jan

Fra : SSFteam

Dato : 14-09-05 22:33