Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Flyer til hjemmebrug
Fra : Jesper Larsen

Dato : 11-09-05 23:12

Jeg kunne godt tænke mig lidt indput/erfaring inden jeg går igang med at
bygge en flyer.

Jeg vil laven en ca 80 cm bred flyer men hvilken materiale skal jeg
bruge? -jeg havde tænke mig at bruge en masonit plade og så male den
mat-hvid bygge et eller andet form for stativ for så til sidst at placere
den inde i mit Cubelite telt.

Jeg skal bruge den til produkt fotografering af mindre genstande.

Hilsen

Jesper Larsen

Fra : Jan Bøgh

Dato : 12-09-05 07:57

Jesper Larsen wrote:
> Jeg kunne godt tænke mig lidt indput/erfaring inden jeg går igang med
> at bygge en flyer.

Hvad er en flyer?

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds (u)nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Simon Nielsen

Dato : 12-09-05 09:26

"Jan Bøgh" <spamhater@nowhere> wrote in message

> Hvad er en flyer?

Også kaldet svævestand. Det er i steder for at have tingende stående i
bunden af cubeliten så kan man løfte dem op for at gøre bedre brug af lyset,
hvis tingende er tilstrækkeligt små, som små lomme kammeraer f.eks.

Mvh
Simon

Fra : Simon Nielsen

Dato : 12-09-05 09:25

"Jesper Larsen" <docone@mail.dk> wrote in message
> [...]
> den inde i mit Cubelite telt.
>
> Jeg skal bruge den til produkt fotografering af mindre genstande.

Det kan du til fordel godt, men jeg vil anbefale et købe en lille hvid kasse
og placere inden i cubeliten, så kan lyset også reflekteres rundt på den og
sendes derved endnu mere rundt, det er noget der virker bedre end man lige
tror. Du skal bare sørge for at kassen er stor nok til at man ikke lægger
mærke til kanterne.

Mvh
Simon