Moviemakerz
Fra : Moviemakerz

Dato : 11-09-05 21:32

Hej alle, så er der kommet en hjemmeside til alle film entusiaster her
vil det være muligt at diskutere alle mulige aspekter af film
produktionen, hente billeder til landets fedeste locations + lydfiler
der er komme godt skub i siden og jeg glæder mig til at få lagt flere
ting ud :) og at se andres ting, jeg nyder at se folks film og ideer.
siden vil hele tiden blive opdateret da jeg bruger 5-6 timer om dagen
på enten at arbejde og modificere siden eller komme på nye ideer. Så
jeg byder jer alle velkomne!
Om et par uger vil det også være muligt at uploade sine egne
produktioner læs mere på siden, og følg udviklingen og kom endelig
med kommentarer, Ris/Ros jeg kan ta' det ;)

På gensyn

Toke /::Moviemakerz

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-09-05 21:56

Hej!

Moviemakerz wrote:

> Hej alle, så er der kommet en hjemmeside til alle film entusiaster her
> vil det være muligt at diskutere alle mulige aspekter af film

Post i news:dk.opslag istedet, herinde er det spam.

--
Mvh, Kim "Modified to fail" Schrader

Fra : Moviemakerz

Dato : 12-09-05 08:48

Ja jeg ved godt at det kan virke som brutal reklame fremstød, men jeg
mener nu at jeg gør det i den bedste mening. Jeg er ikke ude på at
tjene penge på min side og den skal være fri for alle. Og eftersom
der er så mange der har spurgt efter en sådan side, så mente jeg det
ville være ok at poste dette oplæg som en opfordring til at påvirke
siden!

Mvh Toke /::Moviemakerz

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 12-09-05 11:42

Moviemakerz wrote:
> Ja jeg ved godt at det kan virke som brutal reklame fremstød, men jeg
> mener nu at jeg gør det i den bedste mening.

Du tager fejl, dit indlæg er 100% opslag og som sådant ikke
velkomment i dk.kultur.film.

FUT: dk.admin.netikette