Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder
Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 11-09-05 21:21

Hej alle "seks"

Tak for sidst, håber i havde en god tur/nat ;-/

Vil i starte Skype så uploader jeg billeder i morgen, nå jeg ser i har
startet den.

Sov godt.

--
Hans L. Jørgensen
Horsensvej 94,Tebstrup

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-09-05 06:28

Hans L. Jørgensen wrote:
> [...]
> Tak for sidst, håber i havde en god tur/nat ;-/
> Vil i starte Skype så uploader jeg billeder i morgen, nå jeg ser i har

Ja i lige måde

// Hans
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml

Fra : Max

Dato : 12-09-05 07:21

Hej Hans

> Sov godt.

Sæt så den flaske ud i køleskabet igen :)

Mvh Max

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-09-05 08:55

Max wrote:
> Sæt så den flaske ud i køleskabet igen :)

Hør hov, snaps skal opbevares og drikkes ved stuetemperatur :)

// Hans
--
Photogallery @ http://nathue.dk

Fra : Jacob

Dato : 12-09-05 17:33

> Hør hov, snaps skal opbevares og drikkes ved stuetemperatur :)
>
> // Hans
> --
> Photogallery @ http://nathue.dk

Snaps bør ikke opbevares i flasker. de lider af en produktionsfejl. bunden
sidder for højt oppe. næ du en tønde er fin. Danisco leverer snaps i 20
eller 25L tønder.

Jacob

Fra : Hans Joergensen

Dato : 12-09-05 22:22

Jacob wrote:
> Snaps bør ikke opbevares i flasker. de lider af en produktionsfejl. bunden
> sidder for højt oppe. næ du en tønde er fin. Danisco leverer snaps i 20
> eller 25L tønder.

Jaja.. bare du opbevarer dem ved stuetemperatur.. :)

// Hans
--
Photogallery @ http://nathue.dk

Fra : Max

Dato : 13-09-05 07:37

Hej Hans

Min første kommentar var forøvrigt til Hans L.

> Jaja.. bare du opbevarer dem ved stuetemperatur.. :)

Hvad med at opbevare snapsen i en dunk ved 38 grader :)

Skål

Mvh Max

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-09-05 11:49

> Hej Hans
>
> Min første kommentar var forøvrigt til Hans L.

> Hvad med at opbevare snapsen i en dunk ved 38 grader :)
>
> Skål
>
> Mvh Max

Så skal du da gøre det på vestjydsk maner, på radiatoren, og tilsat salt &
peber.

M.V.H.....Benny..

Fra : Max

Dato : 13-09-05 17:18

Hej Benny

> Så skal du da gøre det på vestjydsk maner, på radiatoren, og tilsat salt &

Nej, jeg smider dunken på sofaen :)

Mvh Max

Fra : Jan Bøgh

Dato : 13-09-05 07:27

Jacob wrote:

> Snaps bør ikke opbevares i flasker. de lider af en produktionsfejl.
> bunden sidder for højt oppe. næ du en tønde er fin. Danisco leverer
> snaps i 20 eller 25L tønder.

Køb det i bulk! Så er det også billigere end benzin. Og tag endeligt
tankvognen ind om vinteren.

vh
jan

--