Thorning-Schmidt : Fogh er en bangebuks
Fra : Dennis

Dato : 11-09-05 16:30

Ifølge TTV på TV.2 , har Helle udtalt at Anders er en bangebuks, fordi han
ikke selv stiller sig i spidsen for
kampagnen op til kommunalvalget i novenmber. "Man skulle jo nødigt riskere
noget", siger hun.

Hmm....Jeg tror at det er klogt ikke at blande sig i alt, når man er landets
statsminister.
Nyrup gjorde det, med det resultat at folk blev utrolig trætte af at se og
høre på ham, for han snakkede hele tiden.
Jeg tror det er rent strategi at Fogh ikke træder længere frem i den her
sag.

Det virker mere som et tegn på styrke og godt sammehold i regeringen at Fogh
lader de respektive ministrer og andet godt folk om denne opgave.

Hilsen Dennis

Fra : morten sorensen

Dato : 11-09-05 16:59

Dennis wrote:

> Hmm....Jeg tror at det er klogt ikke at blande sig i alt, når man er landets
> statsminister.

Det skal måske ses i den sammenhæng at kommunalreformen i visse kredse
af V vist er blevet opfattet som noget der blev tromlet igennem fra toppen.

Det kan derfor virke klogt af AFR at overlade valget til lokale, der
ellers kan føle hans styring som en bekræftelse af at de reelt intet har
at skulle have sagt.

--

morten sorensen

Fra : Pinga.msn@gmail.com

Dato : 11-09-05 18:21

AFR ved godt hvad succes er. Lige siden VK regeringen kom til magten
har S m.m ikke lavet andet end at brokke sig og det ved han da godt.
Han vil ikke træde frem fordi som vi kan læse ovenover at folk bliver
trætte af at høre om det.