GPS til Motorola MPx220
Fra : kh

Dato : 11-09-05 13:56

Hej
Jeg overvejer at købe en Motorola MPx220 og GPS udstyr. Hvad skal jeg bruge
af udstyr til MPx'eren for at kunne bruge den til GPS? Og hvad kan
anbefales?
/kh

Fra : JMo.

Dato : 11-09-05 14:21

kh wrote:

> Jeg overvejer at købe en Motorola MPx220 og GPS udstyr. Hvad skal jeg
> bruge af udstyr til MPx'eren for at kunne bruge den til GPS? Og hvad
> kan anbefales?

http://www.alk.eu.com/products/consumer/smartphone/index.asp

Fås som en færdig pakke med Bluetooth antenne og Skandinavien indlæst på et
mini-SD kort, hos Sonofon butikkerne.

Fra : Kim

Dato : 12-09-05 16:36

kh wrote:
> Hej
> Jeg overvejer at købe en Motorola MPx220 og GPS udstyr. Hvad skal jeg
> bruge af udstyr til MPx'eren for at kunne bruge den til GPS? Og hvad
> kan anbefales?

Jeg benytter TomTom mobile 5. Det fungerer upåklageligt og telefonen er
faktisk ret hurtig til at udregne ruter.
Jeg købte en pakke indeholdende softwaren på et miniSD kort samt en
bluetooth GPS antenne.

/Kim

Fra : kh

Dato : 12-09-05 20:19

> Jeg købte en pakke indeholdende softwaren på et miniSD kort samt en
> bluetooth GPS antenne.

Hvilken bluetooth GPS antenne og hvor er den købt?

Andre der kender en billig bluetooth GPS antenne der virker til en Motorola
MPx220?

Fra : kh

Dato : 13-09-05 14:37

> Andre der kender en billig bluetooth GPS antenne der virker til en
> Motorola MPx220?

Fandt lige denne her hos Zitech:
http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=156834
Er der nogen der kender den?