MS Windows
briani 27239
DR netradio 20 kbps
Fra : Pegasus

Dato : 11-09-05 13:18

Hej!

Jeg kan ikke høre DR netradio i højere kvalitet end 20 kbps.

System Win98 1st.ed Windows Media Player 7.01, Real Player 10.

Bemærk: Windows Media Player version > 7 ikke kompatibel med OS

Hvorfor kan jeg ikke afspille filen > 20 kbps med Real Player fra
http://www.dr.dk/netradio/alternativ/

Tak for evt. svar!

--
/Pegasus

Follow this link for a complete description of how to give a Pure Evoke 2
DAB receiver inboard recharge capability:
http://home20.inet.tele.dk/alfine/evoke_2/

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-09-05 13:32

Pegasus skrev:

>Hvorfor kan jeg ikke afspille filen > 20 kbps med Real Player fra
>http://www.dr.dk/netradio/alternativ/

Ved det ikke, men jeg har samme problem da jeg bruger Screamer til at høre
netradio med.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk