Nu har jeg haft min 2Mbit Pro@ccess siden starten af februar - og når linien
er oppe kører alting som i smør!
Desværre er linien NEDE meget ofte! Sidste måned måtte jeg næsten fejlmelde
en gang om ugen. Sjovt nok altid lige op til en weekend, så de først kunne
se på det om mandagen.
Og jeg synes det bliver værre og værre... Nu kan linien forsvinde periodisk
1-2 timer nårsomhelst på døgnet. Dette sker cirka hveranden dag! Og hvem ved
hvor mange gange jeg slet ikke opdager?
Når linien er nede, konstateres det ved at jeg pludselig ikke har hul til
Internet fra min arbejdsstation. Derefter går jeg en tur ud til modemet og
konstaterer at det lyser rødt i sync.! Prøver lige at tage strømmet fra
modemet, så det genstarter... Hvilket dog aldrig hjælper noget. Det kan i en
sidebemærkning nævnes at jeg hører under Vesterbro central.
Jeg kunne nu godt tænke mig at vide om der sidder andre derude med de samme
oplevelser som mig med deres pro@ccess linie? Jeg synes simpelthen ikke de
kan sælge pro@ccess som et erhvervsprodukt med en SÅ dårlig "oppetid" som
så!
Med venlig hilsen
Rolighed