TeleDK Pro@ccess
Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 07-06-01 11:15

Nu har jeg haft min 2Mbit Pro@ccess siden starten af februar - og når linien
er oppe kører alting som i smør!

Desværre er linien NEDE meget ofte! Sidste måned måtte jeg næsten fejlmelde
en gang om ugen. Sjovt nok altid lige op til en weekend, så de først kunne
se på det om mandagen.

Og jeg synes det bliver værre og værre... Nu kan linien forsvinde periodisk
1-2 timer nårsomhelst på døgnet. Dette sker cirka hveranden dag! Og hvem ved
hvor mange gange jeg slet ikke opdager?

Når linien er nede, konstateres det ved at jeg pludselig ikke har hul til
Internet fra min arbejdsstation. Derefter går jeg en tur ud til modemet og
konstaterer at det lyser rødt i sync.! Prøver lige at tage strømmet fra
modemet, så det genstarter... Hvilket dog aldrig hjælper noget. Det kan i en
sidebemærkning nævnes at jeg hører under Vesterbro central.

Jeg kunne nu godt tænke mig at vide om der sidder andre derude med de samme
oplevelser som mig med deres pro@ccess linie? Jeg synes simpelthen ikke de
kan sælge pro@ccess som et erhvervsprodukt med en SÅ dårlig "oppetid" som
så!

Med venlig hilsen
Rolighed

Fra : Jørgen Thomsen

Dato : 07-06-01 14:19

Den Thu, 7 Jun 2001 12:14:34 +0200, skrev "René Rolighed Christensen"
<rolighed@nospam-freestyler.dk> :

>Jeg kunne nu godt tænke mig at vide om der sidder andre derude med de samme
> [...]

Du er da også uheldig. Jeg har min server under konstant 24 timers
overvågning og det er meget sjældent, at der er 'klumper i strømmen' og
i så tilfælde kun meget kortvarigt. Jeg har endnu ikke været i nærheden
af tanken om en fejlmelding.
Jeg er koblet op i Roskilde.

- Jørgen

http://proaccess.jth.net/
http://dns.jth.net/ Godkendte DNS servere, nu også med dynamisk IP
http://sms.jth.net/ Hurtig SMS via email og browser

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 07-06-01 15:49

"Jørgen Thomsen" <un@s.jth.net> wrote in message
> [...]
> overvågning og det er meget sjældent, at der er 'klumper i strømmen' og
> i så tilfælde kun meget kortvarigt. Jeg har endnu ikke været i nærheden

"ØV" ... Altså for mig!
Du har ikke hørt om noget lignende? Eller har nogen idéer til hvad det kan
skyldes?
Ellers må jeg jo have fat i nakken på TeleDK, så de kan checke linien eller
udstyret.

/Rolighed

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 07-06-01 16:11

Fra : Svend K.

Dato : 07-06-01 16:17

On Thu, 7 Jun 2001 17:10:36 +0200, "René Rolighed Christensen"
<rolighed@nospam-freestyler.dk> wrote:

> [...]
>skyldes?
>Ellers må jeg jo have fat i nakken på TeleDK, så de kan checke linien eller

ØV også fra mig på Frederiksberg, Vesterbrocentralen, adsl har været
nede her siden kl 11.00 i formiddags, er det det samme hos dig?

Svend

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 12-06-01 14:51

"Svend K." <klop@no-spam-here.mail.dk> wrote in message

> ØV også fra mig på Frederiksberg, Vesterbrocentralen, adsl har været
> nede her siden kl 11.00 i formiddags, er det det samme hos dig?
>
> Svend

Hmmm... Det er jeg faktisk ikke klar over.
Har siddet på arbejdet og har ikke konstateret om hullet hjemtil har været
nede.

Desuden sker det også så ofte, at jeg egentlig ikke kan huske
"hvornår-var-det-nu-det-var" sidst linien var nede... Sørgeligt, men sandt
TeleDK!

Og gad vide hvor ofte jeg ikke _opdager_ at forbindelsen er midlertidigt
nede!?!

/Rolighed

Fra : klaus

Dato : 07-06-01 20:59

Hej alle
jeg har en cisco 677 hvor jeg ikke kan få icq phone til at virker jeg kan
ikke finde nogle steder hvor man kan se hvilken port der skal bruges til det
HJÆLP!!!!!

på forhånd tak
Klaus