Short Cuts på dvd?
Fra : Charlotte

Dato : 11-09-05 11:15

Jeg har i lange tider ledt efter Robert Altmans 'Short Cuts' på dvd - uden
held. Ærgerligt, for det er en fremragende film, og nu har jeg i flere år
fablet om den overfor min kæreste, som desværre ikke har set den.

Nu er det efterhånden et par år siden, jeg sidst var aktiv i eftersøgningen
... er der nogen, der ved om den er kommet ud i mellemtiden?

Charlotte :)

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 11-09-05 11:18

Charlotte wrote:
> [...]
>
> Nu er det efterhånden et par år siden, jeg sidst var aktiv i eftersøgningen
> .. er der nogen, der ved om den er kommet ud i mellemtiden?

Prøv at skrive short cuts i søgefeltet på denne side:
http://www.dvdbargain.net/SearchDVDs.asp

Mikkel

--
Guatemala travel, Spanish studies, volunteering:
http://lakjer.dk/mikkel/spanish.shtml

Fra : Charlotte

Dato : 11-09-05 11:23

> Prøv at skrive short cuts i søgefeltet på denne side:
> http://www.dvdbargain.net/SearchDVDs.asp

Superfedt - den er jo at finde hos Axel Music for kr. 119,- .. godt nok
Region 1, men det er fint nok :)
Tak for hjælpen!

Charlotte :)