Kilden
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 10-09-05 22:36

Hvad sker der med kroppen når man bliver kildet på maven?

Og hvorfor kan man ikke kilde sig selv?

Jesper

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-09-05 22:49

Jesper Nielsen skrev:

> Hvad sker der med kroppen når man bliver kildet på maven?

Jeg ved det ikke.

> Og hvorfor kan man ikke kilde sig selv?

Prøv at sige "Bøh!" til dig selv og se om du bliver forskrækket.

--
Bertel

Fra : J.A.F. Pedersen

Dato : 10-09-05 23:04

Bertel Lund Hansen typed:

> Jeg ved det ikke.

> Prøv at sige "Bøh!" til dig selv og se om du bliver forskrækket.

Jeg beklager, at han har forvildet sig her ind, han plejer at lege
skolemester i en sproggruppe

JAF