Nyhed-1 del 1 = åbn, Nyhed-1 del 2 = åbn /~
Fra : Jesper Poulsen

Dato : 10-09-05 21:26

Hej
Jeg vil gerne ha' lavet mit nyehdssystem sådan at man kan åbne og
lukke de forskellige nyheder. Se min hjemmeside:

http://p0ulsen.frac.dk

Der er en masse nyheder. En del af dem har "del 1", "del 2" og
nogle sågar "del 3". Det er jo dumt at de alle skal være åbne
samtidig, og fylde hele skærmen, så tænkte kan man ikke lave en
åbne og lukke funktion ?

Jeg prøver at vise det her:

Nyhed-1 del 1:

bla bla bla bla [Læs mere]

Nyhed-2 del 1:

bla bla bla bla [Læs mere]

Nyhed-3 del 1:

bla bla bla bla [Læs mere]

>så trykker man på "[Læs mere]" på "Nyhed-1 del 1", hvorefter
>det hele kommer til at se sådan ud:

Nyhed-1 del 1:

bla bla bla bla [-dødt link- Læs mere -dødt link-]

del 2:

bla bla bla bla [Læs mere]

Nyhed-2 del 1:

bla bla bla bla [Læs mere]

Nyhed-3 del 1:

bla bla bla bla [Læs mere]

> [...]

bla bla bla bla [Læs mere]

Nyhed-3 del 1:

bla bla bla bla [-dødt- link- Læs mere -dødt link-]

... Er det til at forstå og kan det laves ? Hvis, ja og ja, er
der så nogle som evt kan hjælpe med det ? Eller har en guide ?

På forhånd tak!

Mvh Jesper Poulsen
http://p0ulsen.frac.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Dorthe Sørensen

Dato : 11-09-05 10:27

Prøv at se http://www.eksperten.dk/spm/647071

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 11-09-05 13:47

Dorthe Sørensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Prøv at se http://www.eksperten.dk/spm/647071

Tak Dorthe! Se det her:

http://p0ulsen.frac.dk . Det blev da OK ?

Nu er problemet bare, når jeg trykker på en nyhed - så den folder
sig ud - kommer den nederste, der hedder hjemmeside, til at gå ud
af billedet! Hvordan kan det reddes ? Der er ikke noget fast
højde på noget som heltst. Har faktisk slet ikke noget "height" i
min .css fil. Hjælp :)

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 11-09-05 14:54

Jesper Poulsen wrote:

> http://p0ulsen.frac.dk . Det blev da OK ?
>
> Nu er problemet bare, når jeg trykker på en nyhed - så den folder
> sig ud - kommer den nederste, der hedder hjemmeside, til at gå ud
> af billedet! Hvordan kan det reddes ?

Kan du bruge noget her
<http://hjemmesideskolen.dk/html/testsider/float.asp#clearfix>?

Erik Ginnerskov