Forbyd det!
Fra : Henri Gath

Dato : 10-09-05 19:33

Hvert år må drukningstruede dansker reddes ud af bølgerne af livredderne.
Kunne man ikke forebygge dette ved at kræve, at badende skal have en wire
rundt om livet, der så er fastgjort inde på strandbredden...?

Endvide koster gamle mennesker, der falder, samfundet mange penge hvert
år.............Kunne man ikke forlange at de alle blev udstyret med en
airbag-dragt?

Fra : Ulrich Valera

Dato : 11-09-05 10:26

"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message
> [...]
>
> Endvide koster gamle mennesker, der falder, samfundet mange penge
> hvert år.............Kunne man ikke forlange at de alle blev udstyret

Begge disse forslag er helt sikkert under udvalgsbehandling.
Om kort tid vil de blive vedtaget med et bredt flertal - og de badendes
og de gamles organisationer vil udtale, at man er lykkelig over de nye
krav, som man har ventet på i årevis.

Og tænk på de enorme bødesummer, der nu kan indkræves af emsige
offentligt ansatte.

Vi går alle nye velfærdstider i møde!

Ulrich Valera
Livredder

Fra : Bo Warming

Dato : 11-09-05 10:37

"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> wrote in message
> [...]

Reddes de , eller har de blot held til at få opmærksomhed?

Fra : John Schmitt

Dato : 11-09-05 11:57

Hello, Ulrich!
You wrote on Sun, 11 Sep 2005 11:26:08 +0200:

> [...]
??>> livredderne. Kunne man ikke forebygge dette ved at kræve, at badende
??>> skal have en wire rundt om livet, der så er fastgjort inde på
??>>
> [...]

UV> krav, som man har ventet på i årevis.

UV> Og tænk på de enorme bødesummer, der nu kan indkræves af emsige

Da læsning af nyhedsgrupper kan medføre en faretruende forhøjelse af visse
personers blodtryk, må vi nok hellere forbyde dem også!

With best regards, John Schmitt. E-mail: John Schmitt@webpost.nl

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-09-05 12:15

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i en
meddelelse
b>
> Da læsning af nyhedsgrupper kan medføre en faretruende
> forhøjelse af visse personers blodtryk, må vi nok hellere
> forbyde dem også!

Hvorfor dog det - lad dog - nu vi er ude i en masse useriøs
nonsens - gå over i den modsatte grøft og tillade alt:

Biler: hvorfor dog overhovedet have en hastighedsgrænse -
skidt med om der ryger et par stykker eller tre - det er
stadig færre end der dør af rygning om året. Og hvorfor dog
betale for ekstra udstyr til anti-forurenende tiltag - det
fordyrer jo bare møjet - lad os da i stedet afskaffe den
slags pjat og lad bilerne ose, som de vil - der sker nok
ikke noget i din levetid med sygdom m.v. Efterkommere? hvad
rager det egentlig en rigtig mand? Når man er død og borte,
kan de jo gøre som de vil alligevel.

Cykler - lad dem alle kunne bære mindst 3 personer -en på
stangen, en på styret og en på baggagebæret, Udsyn og
sikkerhed er kun for tøsedrenge. Og nu vi er i gang: hvorfor
ikke afskaffe cykler helt til fordel for knallerter - også
til de 7-årige - de kører jo som de vil alligevel, og så kan
de da komme hurtigere frem - og forbyd anvendelse af
cykelhjelme - det er bare en ekstra-udgift for de hårdt
trængte børnefamilier.

Fodgængere: hvorfor dog have lyskurve? lad folk da gå over
gaden som det passer dem - ingen respekterer trafiklysene
alligevel -sikke mange penge vi kunne spare.

Badeforhold: lad os lære vore børn at svømme hurtigt - sejl
ud på 10 meters dybde og smid dem i vandet - så skal de nok
lære at svømme -hvis ikke, så går de til bunds og det er da
bare ærgerligt - så ville de alligevel være så svage at de
ikke ville kunne begå sig i vort samfund.

Nyhedsgrupper: lad os da sløjfe alle opdelinger af disse
grupper -folk respekterer jo ikke fundatsen alligevel, og
lad os i stedet acceptere alle indlæg, inklusive
voldstrusler, nedsættende bemærkninger, mudderkastning og
følg det op med telefontrusler, udhængning af folk på nettet
med påstande om voldsforbrydelser, pædofili, voldtægt etc.
Skidt med om det er sandt eller ej - kun tøsedrenge kan ikke
klare mosten, og det skal macho-kulturen da ikke bekymre sig
om.

Lovgivning i det hele taget: lad os vende tilbage til den
gode, gamle junglelov, hvor dem, der kunne gribe mest også
ville være dem, der havde mest. Lad os genindføre blodfejder
og summarisk retspleje - hvorfor dog lade en ret afgøre hvad
der er rigtigt og forkert - hvis du føler dig udsat for fare
fra din nabo, så slå ham dog ihjel, så vi slipper for at
høre mere vrøvl. Rigtige mænd gider simpelthen ikke mere
vrøvl! Sådan! Så kan han s'gu' lære det.

Staten: Hvad skal vi dog med den - lad anakiet råde -det
passer simpelthen rigtige mænd og rigtige danskere bedst -
demokrati er når du slår din kæreste ihjel, fordi hun ikke
gider at bolle - sådan må det da være. Og voldtægt på
kvinder? hvorfor alt det postyr? De er sikkert selv ude om
det.

Er det ikke sådan et samfund, d u kunne ønske dig? Ja, jeg
spøger bare.

--
ahw

Fra : John Schmitt

Dato : 11-09-05 12:22

"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det.
>
> Er det ikke sådan et samfund, d u kunne ønske dig? Ja, jeg spøger bare.

Se hvad jeg sagde - blodtrykket!

JS

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-09-05 12:55

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i en
meddelelse
jeg spøger bare.

> Se hvad jeg sagde - blodtrykket!

næ, mit blodtryk er skam helt normalt -det vil sige at det
var det, indtil for lidt siden da en eller anden anden emsig
sælger ringede mig op og ville have mig til at abonnere på
Morgenfascisten Jyllandspesten, - grrrr!
Jeg vil hellere lade børn læse porno end omtalte tryksag.

--
ahw

Fra : John Schmitt

Dato : 11-09-05 17:56

> [...]
> ville have mig til at abonnere på Morgenfascisten Jyllandspesten, - grrrr!
>
> Jeg vil hellere lade børn læse porno end omtalte tryksag.

LOL

Fra : Carsten Riis

Dato : 12-09-05 11:53

Arne H. Wilstrup skrev den 11-09-2005 13:15:

> [...]
> de da komme hurtigere frem - og forbyd anvendelse af
> cykelhjelme - det er bare en ekstra-udgift for de hårdt

Ja for ikke nok med at ungerne skal ha' den. men forældrene skal jo
også have en da de jo skal være forbilleder

> Fodgængere: hvorfor dog have lyskurve? lad folk da gå over
> gaden som det passer dem - ingen respekterer trafiklysene
> alligevel -sikke mange penge vi kunne spare.

Ja, faktisk

Det er i hvert fald fjollet, at der på backersvej/samosvej (kbh S) er
lyskurver 24*7.

I skoletiden er det kan man forstå det. Ingen tvivl om det.
Men kl. 22 om aftenen, når de fleste skolebørn er lagt i seng. Det er
sgu da pjat.

> [...]
> bare ærgerligt - så ville de alligevel være så svage at de
> ikke ville kunne begå sig i vort samfund.

Darwin, you know.

> [...]
> Skidt med om det er sandt eller ej - kun tøsedrenge kan ikke
> klare mosten, og det skal macho-kulturen da ikke bekymre sig

Det er allerede i vid forstand en beskrivelse af virkeligheden.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året