HJELP
Fra : Nong Trading.com

Dato : 10-09-05 17:40

Er der nogen der kan se hvad der er galt med min hjemmeside er lavet i FP
2003 den er gal under produkter og north face med flash filerne
www.nongtrading.com

Mvh

Leo

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-09-05 20:07

Nong Trading.com skrev:

>Er der nogen der kan se hvad der er galt med min hjemmeside er lavet i FP
>2003 den er gal under produkter og north face med flash filerne
>www.nongtrading.com

Hvis det er på
http://www.nongtrading.com/NORTH%20FACE%20JACKET.htm, du mener,
så kan jeg ikke se at der noget flash på siden.

Hvis det er de animerede billeder, så virker de fint her.
--
Knud

Fra : Johnny Winther Ronne~

Dato : 11-09-05 19:01

In news:<43230c5c$0$18640$14726298@news.sunsite.dk>
Nong Trading.com typed:
> Er der nogen der kan se hvad der er galt med min hjemmeside er lavet
> i FP 2003 den er gal under produkter og north face med flash filerne
> [...]

NF4 er fed, ja den der, nej ikke den, heller ikke den, hvor blev den af,
nåh der der er den. Skat se lige her, den der kunne jeg godt tænke mig,
nej ikke den der, den der. Suk!

Med venlig hilsen
Johnny Winther Ronnenberg

--
Internettet er for alle!
http://80.62.61.212/webuseability/index.asp

Fra : llunow@gmail.com

Dato : 17-09-05 09:19

Et af de indlæg man bare ikke forstår... før man besøger siden vel
at mærke.
En højere grad af brugerinteraktion på siden om NorthFace jakkerne
ville være elskværdig, Jeg får i hvert fald epilepsi af at kiggede
på de blinkende jakker...

Lukas