Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Q:Softbox
Fra : Thomas Hartig Brauns~

Dato : 07-06-01 10:15

Hej

Er der nogen der ved hvor man kan købe en billig softbox? Jeg har sgu´
lidt skrupler ved at lægge 349,- for bunden af et yoghurt-bæger eller
lidt plast med velcro på. Eller nogen har måske gode erfaringer med
yoghurt-bægeret?

Med venlig hilsen

Thomas

PS. Hvis nogen overvejer original blitz til kameraet, så check lige
Centon FG105D hos Japanphoto.dk først. Samme ydelse som topmodellerne,
til halv pris (1600 kr.)

Fra : Langgaard

Dato : 07-06-01 11:10

Hej

PPS:

Husk også at tjekke kvaliteten !!!!

--
Venlig hilsen / Best regards

Leif Langgaard

mail: langgaard@klarupnet.dk

Søger du brugt fotoudstyr eller har du for meget !
så prøv http://langgaard.subnet.dk/

PS: Jeg samler på gamle kameraer og fotoudstyr, har du noget ?

Fra : Kim Østrup

Dato : 13-06-01 21:40

Hej Thomas

Hvad er det for en box - er det LumniQuest ?

Da jeg fornylig forespurgte i en fotobiks efter en Omnibounce som jeg
skulle bruge med det samme blev jeg tilrådet at bruge et engangs
kaffebæger !! - men jeg afstod fra forsøget.

Omnibounce koster omkring 250 SKK hos Scandinavian Photo.

Mvh

Kim