Sony Ericsson T610
Fra : Filip

Dato : 08-09-05 10:48

Halløj

Jeg har en kamerat som ikke kan slå "vis nummer" til permanemt på denne
telefon. Kun for hvert opkald. Hvordan gøres det permanent?

Filip

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-09-05 11:02

Filip skrev:

> Jeg har en kamerat som ikke kan slå "vis nummer" til permanemt på denne
> telefon.

Har han da slået det fra?

Jeg kan ikke finde noget med permanent indstilling af det. Jeg
kikkede i menuerne og hurtiglæste manualen.

--
Bertel

Fra : Filip

Dato : 08-09-05 22:35

> Har han da slået det fra?
>
> Jeg kan ikke finde noget med permanent indstilling af det. Jeg
> kikkede i menuerne og hurtiglæste manualen.

Det er vist fra starten af sat til ikke at være slået til som standart. Men
jeg kunne hellerikke finde det da jeg ledte efter det.

Filip

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-09-05 00:13

Filip skrev:

> Det er vist fra starten af sat til ikke at være slået til som standart.

Min T610 og min K700i præsenterer begge to mit nummer, og det har
jeg ikke pillet ved.

--
Bertel

Fra : BG

Dato : 08-09-05 23:15

On Thu, 8 Sep 2005 11:47:50 +0200, "Filip" <annonym@get2net.dk> wrote:
>Halløj
>
>Jeg har en kamerat som ikke kan slå "vis nummer" til permanemt på denne
>telefon. Kun for hvert opkald. Hvordan gøres det permanent?

Det er et nettjenste at slå till/af pemanent. Det er ikke et
telefontjenste.

--
http://borgus.net ---- http://osbymikro.tk