Boecom 6000
Fra : Jeanett.L

Dato : 07-09-05 19:22

Sorry det er nok ikke den rigtige gruppe.
Men hvordan slettes vis nummer og genkalds hukommelsen på en gang
Uden at skulle slette numre enkeltvis på en beocom 6000

knus J

Fra : Max

Dato : 07-09-05 20:46

Hej J

> Sorry det er nok ikke den rigtige gruppe.

Hvorfor bruger du så ikke den rigtige ?

dk.teknik.telefoni

Mvh Max

Fra : Thomas Lykkeberg

Dato : 08-09-05 18:22

On Wed, 7 Sep 2005 20:21:54 +0200, "Jeanett.L" <abc@def.gf> wrote:

>Sorry det er nok ikke den rigtige gruppe.
>Men hvordan slettes vis nummer og genkalds hukommelsen på en gang
>Uden at skulle slette numre enkeltvis på en beocom 6000
Hvad står der i brugervejledningen? Eller du har måske ikke en
.....pttssss....

Ifølge min manual så kan man kun slette et nummer ad gangen... sorry.

/Thomas