K750i robust?
Fra : Martin Nielsen

Dato : 06-09-05 20:08

Hej

Nu har jeg endelig fået udskiftet min gamle T65 med en K750i, sikke en
fornøjelse. Masser af nye funktioner mm.
Der er dog en ting som bekymre mig lidt. Jeg synes ikke, at den virker
særligt robust. Den virker efter min mening meget plastik agtig. Jeg synes
at det knager og brager når man trykker på den. Specielt synes jeg, at
dækslet til kameraet virker meget spinkel. Man er jo næste bange for at det
falder af, bare man put mobilen i lommen.
Er jeg den eneste som synes at den ikke virker alt for robust?

Jeg har kun haft den en lille uge så det er ikke meget jeg har brugt den.
Hvilke oplevelser har nogen af jer som har brugt den i længere tid?

Mvh
Martin

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 06-09-05 20:19

Jadav.

Jeg har den samme oplevelse, batteri klappen er godt nok også tynd!

Jeg har bluetooth slået til og den er sat til at spare på strømmen, men
den æder aligevel batteriet hurtigt.
Min gamle T68I stod også til auto med hensyn til BT. der holdte
batteriet længe. ??????

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-09-05 20:41

Hans Nikolajsen submitted this idea :
> Jeg har bluetooth slået til og den er sat til at spare på strømmen, men den
> æder aligevel batteriet hurtigt.

Bluetooth tændt hele tiden og spare på strømmen bør ikke stå i samme
sætning ;)

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 06-09-05 23:05

Henrik Stidsen skrev:

> Bluetooth tændt hele tiden og spare på strømmen bør ikke stå i samme
> sætning ;)

Diskussionen har været oppe hérinde for længe siden og dengang var der nogen
der hævdede, at deres konstant tændte BT på en given telefon* ikke brugte så
meget strøm at det gjorde noget.

*Husker ikke modellen længere.
Hans

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 07-09-05 14:07

Hans Paulin (6310) formulated the question :

> Diskussionen har været oppe hérinde for længe siden og dengang var der nogen
> der hævdede, at deres konstant tændte BT på en given telefon* ikke brugte så
> meget strøm at det gjorde noget.

Jeg ved ikke hvor meget den bruger men mit indtryk er at det er
forholdsvis meget - og man kan jo sige at uanset hvor lidt den bruger
så er det for meget i forhold til hvor ofte en gennemsnitsbruger
egentlig bruger BT muligheden.

Så jeg vil stadig fastholde at BT tændt hele tiden og det at spare på
batteriet ikke passer sammen :)

Fra : Martin Nielsen

Dato : 07-09-05 17:52

Har I nogen mening og robustheden også?

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 07-09-05 20:24

> Har I nogen mening og robustheden også?

Jep, den er PERFEKT, bortset fra at tasterne kunne være bedre,
måtte godt føles mere metal-agtige end plastik-agtige....

Henrik

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-09-05 22:42

Henrik Stidsen skrev:

> Jeg ved ikke hvor meget den bruger men mit indtryk er at det er
> forholdsvis meget

Altså lige netop K750i?

> - og man kan jo sige at uanset hvor lidt den bruger
> så er det for meget i forhold til hvor ofte en gennemsnitsbruger
> egentlig bruger BT muligheden.

Hmnnn...

Jeg har BT tændt på "Automatisk" på min T68i en 10 timer hver dag og snakker
vel ? time ligeledes hver dag via mit HBH-200 BT headsæt, så jeg bruger det
da en del.

> Så jeg vil stadig fastholde at BT tændt hele tiden og det at spare på
> batteriet ikke passer sammen :)

Jamen, dét er da osse fint nok - når jeg er nysgerrig er det bare fordi jeg
var meget tæt på at købe en K750i - men hvis BT'en malker batteriet ka det
være lige meget - men der var som sagt en gut hér der hævdede at hans
konstant tændte BT ikke brugte så meget strøm at det gjorde noget (på
en-eller-anden telefon) :)
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-09-05 23:52

Hans Paulin (6310) skrev:

> snakker vel ? time ligeledes hver dag

"½" that is
Hans

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-09-05 09:03

Hans Paulin (6310) wrote :

> Altså lige netop K750i?

Nej, generelt for mobiltelefoner.

> Jeg har BT tændt på "Automatisk" på min T68i en 10 timer hver dag og snakker
> vel ? time ligeledes hver dag via mit HBH-200 BT headsæt, så jeg bruger det
> da en del.

Så tror jeg også du bruger det mere end gennemsnitsforbrugeren.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 08-09-05 09:22

Henrik Stidsen skrev:

> Nej, generelt for mobiltelefoner.

Nå okay!

> Så tror jeg også du bruger det mere end gennemsnitsforbrugeren.

Sig: "UnoTel"
Hans

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 08-09-05 10:12

Hans Paulin (6310) expressed precisely :

> Sig: "UnoTel"

Kan godt prøve "Uno-ikke-godt-nok-tel" - øv,lykkedes ikke...

Fra : Anders

Dato : 06-09-05 20:22

Du kan ikke sammenligne de to telefoner på det punkt.

K750i'eren kan jo meget mere end en T68i. Hvis man lavede en T68i med hvad
en K750i kan, så ville det være det samme...

/A

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 12-10-05 00:19

ti 06 sep 2005 09:07:41p satte Martin Nielsen sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Er jeg den eneste som synes at den ikke virker alt for robust?

Nej jeg synes heller ikek den virker særllig solid.

> Jeg har kun haft den en lille uge så det er ikke meget jeg har brugt
> den. Hvilke oplevelser har nogen af jer som har brugt den i længere
> tid?

Nu har jeg aldrig ejet een (og kommer aldrig til det) men jeg har haft den
i hånden og jeg synes den virker som noget billigt plastikskidt fra BR.
Det er et problem med de billige SE-modeller generelt, jeg synes tasterne
skøjter rundt for et godt ord og det hele knager som et træskib i orkan.

Steven

Fra : Per Thomsen

Dato : 12-10-05 08:01

> Det er et problem med de billige SE-modeller generelt, jeg synes tasterne
> skøjter rundt for et godt ord og det hele knager som et træskib i orkan.

750i billig?

Per