måske OT
Fra : Georg

Dato : 03-09-05 14:02

Men er jeg den eneste der får røde knopper af Telias reklamefilm "Telia
dækker Danmark"?

Georg

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-09-05 14:10

Georg skrev:

>Men er jeg den eneste der får røde knopper af Telias reklamefilm "Telia
>dækker Danmark"?

Hvis du kigger i dk.medier.tv finder du ud af om du er den eneste.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 03-09-05 14:38

Du er ikke den eneste, jeg er også godt træt af dem, overvejer at opsige mit
Telia Express abb.

/A

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 03-09-05 15:01

Anders (6400) skrev:

>Du er ikke den eneste, jeg er også godt træt af dem,

Jeg er ikke træt af _dem_.
Men jeg ser så heller ikke reklamer.
--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 03-09-05 14:55

> Men er jeg den eneste der får røde knopper af Telias reklamefilm "Telia
> dækker Danmark"?

Desværre opnår de jo den ønskede effekt - folk lægger mærke til og husker
den.

--
Jeppe Vestergaard
Email: Jeppe at dailyrush denmark - omskriv selv

Fra : Bruno

Dato : 03-09-05 23:04

Georg wrote:
> Men er jeg den eneste der får røde knopper af Telias reklamefilm "Telia
> dækker Danmark"?

Den er da sjov og helt fin imho. Ligesom den forrige forøvrigt

Hvis der er noget jeg gerne vil undvære er det TDC's, de er næsten lige
så slemme som Danske Banks!

Mvh

Bruno

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 07-09-05 20:44

"Georg" <nomail@nomail.hotdog> skrev i en meddelelse
> Men er jeg den eneste der får røde knopper af Telias reklamefilm "Telia
> dækker Danmark"?
>
> Georg

Aner det ikke, men ved at Telia IKKE dækker Danmark....

Henrik